Gäst jocke2004 Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 har bestämt mej för att köpa twilight princesses och ett till vad tycker ni tww eller four swords adventure? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 har bestämt mej för att köpa twilight princesses och ett till vad tycker ni tww eller four swords adventure? köp twillight princess.... inte four swords... om du ska köra det måste du ha 3 andra kompisar som kör det oxå annars går det inte.... det vet jag som har det :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Fast TP kommer ju inte förrän i November så det är ju ett tag kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Jirachi_Girl: Han skrev ju att han SKA köpa TP, han undrade mellan tww och fsa. Själv tycker jag du ska köpa tww. Har inte kört det andra men tww är prisvärt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 köp wind waker mycket bätre :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Nej Four Swords Adventures äger man behöver inte 3 kompisar som på det förra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 tycker att du ska köpa The wind waker :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Ja tycker också TWW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Köp Wind waker du blir inte besviken B) Wind waker och ocerina of time är mina favo Zelda spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 tror att jag ska köpa tww har kört ett demo till det och det var rätt s skojj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 tror att jag ska köpa tww har kört ett demo till det och det var rätt s skojj Köp det... Gjorde jag idag... Då är vi båda n00bs ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 okej då köper jag tww då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg