Joy Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Är seg på att köpa spel.. Köper inte nya förrän jag klarat alla spel, tar alltså ett spel i taget.. Dessa... Kingdom Hearts Dark Chronicle Baldurs Gate: Dark Alliance Ty the tasmanian tiger Ratchet and Clank Ratchet and Clank 2: Going commando Sagan om De Två Tornen Jak II: Renegade Sagan om Konungens återkomst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 (redigerat) jag har: drakan: the ancient gates socom: u.s navy seals(inte mitt, alltså, jag spelar det ej) Baldurs gate: dark alliance Eye toy: play playstation 2 demoskiva med b.la telkken 4 demo, ratchet and clank demo m.m Conflict desert storm theme park world The hobbit Final fantasy x Redigerat 22 Februari 2004 av quisties Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Jag har: Tekken 4 Spalhdown CrazyTaxi Gran Turismo 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Ska köpa Medal Of Honor: Rising Sun. Någon som kört den eller? Vart den bra? Aja, ska kanske köpa The Sims: Bustin Out kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 jag har: GTA 3 GTA VICE CITY CRAZY TAXI THE SIMPSONS:HIT AND RUN AGE OF EMPIRES 2 THE SIMS STAR WARS:THE CLONE WARS 18 WHEELER ACE COMBAT:DISTANT THUNDER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 OCH SÅ HAR JAG WRC 3 OCH HAR VARVAT THE SIPSONS:HIT AND RUN! DET ÄR ASSS KUL!!I SPELET SKA MAN RÄDDA SPRINGFIELD FRÅN UFON OCH ÄR DET 7 LEVEL OCH MAN ÄR MED HOMER, BART, LISA, MARGE, APU. UFONA HAR GJORT EN COLA SOM ALLA BLIR KNÄPPA AV OCH PÅ SISTA BANAN HAR UFONA GJORT ZOMBIER AV ALLA DÖDA OCH HELA SPRINGFIELD ÄR INVADERAD AV ZOMBIER!!DÄRFÖR SKA MAN FÖRSTÖRA UFONS RYMDSKEPP!!!(PÅ SISTA BANAN) OCH HELA SPELET ÄR I 3D OCH MAN KAN UTFORSKA HELA STADEN!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Det här e mina PS2 spel Tony hawk´s undergroand Eye toy Play The Hulk Jak 2 Ratchet and Clack The Getaway Tony Hawk´s pro skater 4 Fifa 2004 NHL 2003 Sagan om de två tornen Sagan Om Ringen Futurama SSX Tricky Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGetaway Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag har: The Getaway Tru Crime This is football 2003 Theme Park World Rumble Racing James bond:nightfire Stuntman THPS 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Mina är: NFSU Destruction Derby Arenas Sagan om dom två tornen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 jag har tony hawk's undergrund Ratchet and clank 2 going commando james bond nightfire desert storm 2 18'wheller gta3 midnight club 2 tekken tag tournament eye toy play fifa 2001 sagan om de två tornen final fantasy x timesplitters 2 star trek : voyager def jam: vendetta spider-man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Yo jag har bara sagan om konungens återkomst.Ska köpa Metal of honor resing sun :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen_Aragorn Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Sagan om ringen Sagan om konungens återkomst NHL 2004 Tekken 4 Final Fantasy (nyaste) M.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg