Katt Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Finns översättare på internät som över sätter texter på svenska till engelska och tvärtom. Det ska gå att översätta flera ord med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Det finns det, men jag kan inte komma ihåg vilken ida det var jag hittade den på. Sök bara på t.ex. : svenska till engelsk eller swedisg to english eller vad du nu ska översätta för språk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Enstaka ord: http://ordlista.fuskarna.nu Hittar du nån online-översättare som klarar meningar så får du gärna posta länken. Alltid användbart :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 7 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Det finns ju Systran men det lägger av så småningom. Det kommer bara nån reklam istället för översättning efter några gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 http://www.humanitas-international.org/new.../more-trans.htm Inte den bästa men den duger i krisen. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 7 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 (redigerat) Jag översatt en sida med Systran. Klicka här för att se hur det blev. Klicka här för att se orginalet. Redigerat 7 Augusti 2005 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 men det går att förstå i alla fall. bättre än inget om man inte kan engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 ganska dåligt faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Enstaka ord: http://ordlista.fuskarna.nu Hittar du nån online-översättare som klarar meningar så får du gärna posta länken. Alltid användbart :) Extremt bra sida! Har använt den massor med gånger, och det fungerar varennda gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 ja men admin har ju redan sagt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Den enda översättaren jag kan komma på är väl babelfish (Altavista)... Jag översatt en sida med Systran. Klicka här för att se hur det blev. Klicka här för att se orginalet. lol Gameplay = Modig lek.... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Jag översatt en sida med Systran. Klicka här för att se hur det blev. Klicka här för att se orginalet. Haha, jag prov översatte en mening från engelska till svenska. "My cat is blue" blev "Den min katten är blått." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.