Th3 Sh@dow Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 det tar ju nåt eller några år att göra ett spel om dom inte har börjat på det nya spelet medans dom håller på med det första spelet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 En så kallad 3'a ska komma, aftermath ska oxå komma, och Lost Coast kommer snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Lost Coast finns att ladda er nu!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 men det e bara demot :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Jag är tror att alla ni kanske kommer pissa på er, hört att hl3 kommer ha en värsting grafikmotor som är värre än source grafik. Och att Minimum är 256 mb grafikkort. 1 gb ram. och att det jag menar med 256 ska vara så hära. från 6serien i nvidia uppåt. Och ati från 9800serien uppåt. Ganska läskigt och kommer ha en krävande processor på 2.2 ghz. Så det gäller att förbereda sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Bara så ni vet är loast coast inte ett demo det är ett spel(?) som ska visa deras nya ljussättningsgrafik eller något så det är bara en level man ska spela för att se hur det ska se ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 för eran information så arbetar dom redan sten hårt på ett nytt spel med sama garfik motor så nu komer det gå mycket snabare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Jag har Half-life lostcoast. Jag fick det gratis av Steam. :) Fast min dator är för långsam med 0,1 i proccesor. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Jag har Half-life lostcoast. Jag fick det gratis av Steam. :) Fast min dator är för långsam med 0,1 i proccesor. :P Men gud, fick du ett tech demo som är gratis, gud vilken tur du har.. Lost Coast är inget kapitel som vissa verkar tro, Johan3043, Lost Coast ska bara visa HDR i HL2, Lost Coast skulle aldrig vara en expansion som du verkade tro. senig, Lost Coast är helt enkelt ett tech demo, det är INTE ett "spel" som du kallar det. Och, det heter Lost Coast! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Jag har Half-life lostcoast. Jag fick det gratis av Steam. :) Fast min dator är för långsam med 0,1 i proccesor. :P Nä du, Halflife2 LostCoast är en source maskin till halflife2 som har nya uppdrag o.s.v. Det är en expansion till halflife2 enligt PC gamer och Steam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 2 till 1 ½ år lär de ju dröja till hl3 släpps! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Jag har Half-life lostcoast. Jag fick det gratis av Steam. :) Fast min dator är för långsam med 0,1 i proccesor. :P Aftermath är en expansion, Lost Coast är ett HDR tech demo.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg