Autobahn Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Idag har jag lärt mig lite om electricitet. Kom en gubbe från Elverket och pratade i två timmar. Det som jag tyckte var roligast var när han slutade babbla :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 idag har ja itte lärt mej nott :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
peshmerge-01 Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Matte är den roligaste ämnen i skolan :cool: :cool: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_Tomte Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 jag har lärt mig att man får ont i magen av pepparkaksdeg och att innebandy e svettigt, bra va? :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Jag har lärt mig att man int får va med på idrotten om man har varit sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Idag har jga lärt mig att man inte ska skjuta sitt Älska Fotboll armband på en av sina kompisar för då kan man stuka foten... Hahaha jaa min kompis fick en cp träff när han sparka mig så att ja stuka foten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 har inte lärt mig ett skit.. får ju bara IG på alla prov vi har haft. iallafall i Fysik, Kemi och biologi. och endel matte prov. f*n.. jag lär mig inte ett skit.. jo vänta.. hur steklar och skinnbaggar ser ut på nära håll. för er som inte vet vad steklar är så är det getingar och såna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Idag har jag int lärt mej nåt eftersom det är lördag.(Hehe lite spam men ändo :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Jag har inte lärt mig något idag för jag är sjuk :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UltraLink Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Är jag ett underbarn? Har inte lärt mig nåt i den så kallade "Skolan". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Lärt mig att hälften har klipt sig över lovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Gillar dej UltraLink håller med!!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.