ELF Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Sitter och lär mig om digitalteknik just nu. ;D Lite rast just nu dock.. Hmm, då ligger du föra mig :angry: Fick böckerna idag. Jag har lärt mig att om det ska leda stöm genom Y så måste det tillföras ström till A och B. Det är i en & krets. Leder den så är det en 1 och leder den inte så är det en 0 SÅ SMART ÄR JAG :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Att man inte ska mucka med metalbrudar med arméboots, för att sedan blotta fram hela ditt mellanbenenpaket. Nejnej. Gör ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Att det inte är särskillt smart att under första rasten springa runt där ute och mula/kröna/trykauppsnöihuvudetpånågon halva skolgården, och att sen sticka näsan utanför dörren nästa rast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 lärde mig att man inte ska säga emot rektorn i onödan :P åsså lärde jag mig va som händer när man inte har med sig sina hemläxor till skolan(det va min ovän som inte hade läxan med sig(nya läraren) :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Att en örfil som man faktist förtjänar svider f*n så mycket värre än e oförtjänt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Att E=mc2(*liten 2:a*) betyder energi=massan gånger ljusets hastighet i kvadrat :blink: :blink: :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djfille2 Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 att 7 +7 e 45456 :gitarr: :gitarr: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 att 7 +7 e 45456 :gitarr: :gitarr: :gitarr: Grattis, du har just löst vad som är meningen med livet! Jadu, vad har jag lärt mig idag...? Jag har lärt mig att dela in ord i stammar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 (redigerat) lärt mig vad korvmacka heter på tyska wurstbrot ! Redigerat 27 Januari 2006 av TAcklaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jag har läsrt mig hur man håller ett pingis rack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Lärt mig mer om Astronomi. Såsom vad en Nebulosa är, Super nova m.m. Även att det finns en annan galax vid namn Andromedagalaxen som finns i Andromeda stjärnbilden på himmelen. Även på SO har jag lärt mig mycket om kvinnornas rösträtt i sverige. 1921 fick sig 5 kvinnor sätta sig i riksdan och alla kvinnor fick rösträtt och myndiga innan de gifte sig. Även ett par andra saker om Demokrati och Polotik. Såsom Liberalerna & Nationalismen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Jag har lärt mig grammatik i Engelskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.