E4STMAN Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 jag gick inte på skolan idag jag e sjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Heter den Ub313??? Ja jag sa ju det. I dag har jag inte lärt mig något speciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Idag har jag lärt mig exakt ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Idag har jag lärt mig lite nytt i samhäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Hat inte lärt mej nått nytt på 2 veckor snart , men seriöst asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Om judendomen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Har lärt mig lite om oregelbundna verb på engelsklektionen bara. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Idag har jag lärt mig att det är okej för engelskaläraren att vi ser vidare på en film när vi upptäckt att den var på tyska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Idag har jag lärt mig lite om etik i religion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Hat inte lärt mej nått nytt på 2 veckor snart , men seriöst asså. Dags att börja be om svårare/extra upg? Om du går på högstadiet är det ett krav du måste sätta på dig själv för att nå MVG nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.