Skinnpytte Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Zelda universe finns det också mycket på ja. Inte för att jag är inne där så ofta. Hittade för ett tag sedan en bra sida om alla zelda spelen. Men jag minns inte vad den hette, ska försöka leta upp den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 22 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Det kommer säkert ett zelda till ds oxå.. Kanske blir det OOT till DS och något nytt äventyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Vad ni byter ämne -_- vore coolt om man kunde växla mellan svärd, spjut, yxa m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Man borde kunna vara med i krig, som de i sagan om konungens återkomst. Det vore riktigt häftigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 Jo, och att man får se Gorons, och Zoras slåss :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 visste ni förresten att detta kommer bli det sista zelda spelet? jag har sett på nintendo.se att det stog något om att nintendo revolotion kommer göra nya zelda spel. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 visste ni förresten att detta kommer bli det sista zelda spelet? Har du länk till den sidan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Jo, och att man får se Gorons, och Zoras slåss :rolleyes: Alla raserna... vore coolt... men sorgligt att se gorons dö... :P:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 visste ni förresten att detta kommer bli det sista zelda spelet? kolla på spelbutiken.se och leta efter N revolution, och läs infon där står de att den kommer bli fortsättningen typ på många gamla serier som ZELDA, metroid, ssbm, och många andra + början för några nya serier oxo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nagisa Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 :blink: Kan man vara varg?! Coolt :cool: ju mera jag läser desto mera vill jag ha spelet. ^^ En fråga till ämnet: Kan man bara vara varg när man är i de där mörka regionerna, eller kan man typ byta mellan människa och varg när man vill? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Han kan bara vara varg när han är på de mörka ställena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 visste ni förresten att detta kommer bli det sista zelda spelet? jag har också hört att det inte kommer mer zelda vilket jag verkligen hoppas på... INGE mer zelda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg