Gäst Kilimanjaro Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 kan du sluta vara så negativ jag tänker gå och fråga dom därmed BASTA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Hoppas att du inte menar mig. Men jag kommer nog att få spelet hem med posten i morgon (inklusive Guild Wars och Star Wars : Empire at war) Då blir det nog att sitta och spela hela sportlovet :D (Som startar nästa vecka) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 nej orzon jag menar tour och jag har sportlov nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 ursäkta bad santa men jag svarade bara på frågan. Jag har klarat ut de godas campaign nu den var rätt så rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Du hade tyvärr rätt tour ursäkta,och jagt undrar har du redan bfmeII Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Yepp... Har det också nu. Klarade också ut de Godas Campaign. Själv tyckte jag den var smått tråkig. Man fick inte ha de gamla hederliga hjältarna från första spelet. Ville så gärna ha Gimli igen eller Gandalf. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Va f*n säger du kan man inte vara legolas,gimli,aragorn,gandalf,faramir och dom där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Tänkte samma sak! Nog måste vell Gandalf, Legolas, Gimli med flera vara med!? Eller är det bara nya :( Ett stort minus för det isåfall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 ja kanske får det imorgon :) så dött om man inte kan va dom gamla hjältarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nintendo_ds Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 jag och min kompis laddade ner demon den var lite kompliserad men slog 1 lätt man kunde vara dvärgar goblin och jag tror att man ska kunna vara alver :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 jaa jag har det och jag har inte klurat ut hur man får dom gammla hjältarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Man kan inte få dem i SinglePlayer modet. Men på Skrimish och Multiplayer kan man få dem alla. Om man spelar respektive lag. Alver = Legolas, Dvärgar = Gimli, Gondor = Boromir & Aragorn, Rohan = De gamla hederliga. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.