Hoppa till innehåll

Battle For Middle-earth I I

Rekommendera inlägg

Skrivet

BETA kan man säga är som ett demo. Det tillåter dig att spela en viss tid på nätet under ett antal dagar eller månader bara för att prova på spelet.

Och jag vet inte om den vanliga versionen finns med BETA koden. Inte riktigt säker med det.

• Svar 233
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

skulle inte spelet komma ut 2 mars? för ja blev assur idag för ja har förhandsbokat spelet för att få det så snabbt som möjligt, men sen idag så hitta ja det i en spelbutik där ja bor. och dessutom va det billigare än där ja förhandsbokade det

Gäst Kilimanjaro
Skrivet (redigerat)

jag titta på eb games engelska sida där stog det att det kom ut 28 februari alltså imorgon

Redigerat av BadSanta963
Skrivet

just det engelska sida det släpps säkert före i vissa länder tex USA och england och att release datumet i Sverige är den 2 mars

Spelet har legat ute på dom flesta pirat sidorna sedan i Lördags.

Gäst Kilimanjaro
Skrivet

jag tänker iallafall gå och fråga det är så himla fuskigt om det är så tour varför kan dom inte släppat när det är färdigt

Skrivet

Det är färdigt men det tar tid att skeppa det från USA till Sverige plus att man inriktar sig på dom större marknaderna först vilket i detta fall är England och USA.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...