Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Sa till en tjej att jag gillade henne, ingen större succé dock :P. Men hon tyckte iaf det var modigt. Alltid något :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jääh jag och min flickvän har varit ihop i 3 månader idag, det får man ju typ fira på något sätt =') Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Bjud ut henne till nåt ställe ni båda gillar. Annars går en present bra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 (redigerat) gå ut och ät me henne? gå på bio,om de är nån bra film,eller bara ha en mysig film kväll?.själv bjöd ja min tjej på bowling idag,inte så jätte romatiskt men men.. de blev lyckat endå :P Redigerat 19 Februari 2006 av _Reaper_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Fun With Dick And Jane går på bio just nu. Tror nog det blir ganska mysigt att se på tillsammans. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Bio är det bästa sättet att charma någon man gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Beror på hur tjejen är.. Gillar hon lite mer äventyrliga o spännade saker kanske hon tycker bio käns lamt. Dra med bruden o åk Go-Cart? Finns nog en hel del tjejer som skulle uppskatta det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Bio är det bästa sättet att charma någon man gillar. Bio är ok, men om man ska se på film så gör man det bäst i hemmet ensamma :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 håller med nessen, hemma är bättre. speciellt ifall nån är lite blyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jag undrar om det blir så mycket sexsnack... Är ju mest småungar här på Fuska. :) huru! men vart går gränsen da. villken older. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Man blir byxmyndig vid 15 års ålder. Om någon under 15 har sex med någon över 15 så kan han/hon anmäla den äldre och få rätt. Men, det finns ingen lag. Du får lov att ha sex under 15år. Sålänge det följer dom mänskliga rättigheterna och sveriges lagar så. Är det nån som har frågor om sex, e det bara att ställa dom till Mr. Skåningen. Jag kan nog besvara det mesta ni skulle vilja veta. Och för alla er, över åldern 13 år ungefär så rekomenderar jag en bok om känslor och sex. Kukbruk. Nog den bästa boken jag någonsin läst. Det låter kanske som en taskig porrblaska, men innehåller mycket känslor, fakta och svar på frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Man blir byxmyndig vid 15 års ålder. Om någon under 15 har sex med någon över 15 så kan han/hon anmäla den äldre och få rätt. Men, det finns ingen lag. Du får lov att ha sex under 15år. Sålänge det följer dom mänskliga rättigheterna och sveriges lagar så. Är det nån som har frågor om sex, e det bara att ställa dom till Mr. Skåningen. Jag kan nog besvara det mesta ni skulle vilja veta. Och för alla er, över åldern 13 år ungefär så rekomenderar jag en bok om känslor och sex. Kukbruk. Nog den bästa boken jag någonsin läst. Det låter kanske som en taskig porrblaska, men innehåller mycket känslor, fakta och svar på frågor. Har du pippat själv någongång? Därför du är så påläst så du inte ska åka fast? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.