Zerp Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Dåligt självförtroende är ändå ett problem, inte bara eventuella flickvänner som skräms bort av dåligt självfötroende. Kompisar kan också skrämmas av det. Så sant, så sant. Hej, Love älskling förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 (redigerat) Nejmen kolla, trodde du lämnat det här stället för flera år sedan. Sssch säg inte mitt namn, då kommer Dom hitta mig :ph34r: Redigerat 25 September 2006 av shacti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Jag ska ändra på mig själv :angry: Ska tvinga bort min sociala fobi! Alltså ska jag skrota min blygsamhet :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Tjejer är så svåra att förstå sig på men när man väl gör det finns det inget vackrare än den långhåriga rasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Shacti: Har bara varit med på det här forumet i lite mer än ett år, älskling. Men nu är jag här igen. nu får du prata om din kärlek till mig hur mycket du vill. Ser ut som kaptenen har bestämt att skaffa lite something something. Lycka till Kaptenen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Jag har väll lite en på gång, men vet inte känns som om hon kan få mycket snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Ut och strula alltså? MascarPone: Dåligt självförtroende igen, go for it. Vad är det värsta som kan hända? Förutom att bli dissad. Men tjejer kommer och går, du ska inte oroa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 När jag läste det där tog jag tag i saken jag ska förfan, fixa henne imorgon ;) Zerp är ju värsta kärleksdoktorn dessutom är han snygg iaf till att dömma av bilderna i "bild tråden" :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Försök få tjejen att le eller skratta. Då är du på rätt väg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Tack, MascarPone. Jag försöker ju mitt bästa. skoj att någon tar till sig av det jag läser. Och ja, jag är snygg. DonkeN har rätt, humor är en väg till allas hjärtan. Var noga med att hitta rätt humor dock, snuskhumor lyckas oftast inte. Eller det bror väl på hur snuskig den är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 blir det sliskigare än så här tror jag att jag spyr... fast danne err zerp lyckas ju med tjejerna...iaf om man tror på historierna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 (redigerat) Jag är kär i henne och hon är kär i mig. Som det ska va, alltså? Redigerat 28 September 2006 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.