Gäst newnameguy Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 jag ÄLSKAR en tjej, men jag vet inte om hon gör det =( Vilket sammanträffande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Ok, nu är inte jag nån kärleksexpert. Men var dig själv. Försök fånga hennes uppmärksamhet på nåt sätt (det räcker kanske inte med att le och liknande). Prata med henne. Visa vem du är. Sen om du har tur så kanske hon börjar gilla dig. Och om du ska snacka med henne, så försök inleda med nåt intressant. Sen kanske hon hänger på och ni kan lära känna varandra :) Det lär hjälpa! Tack så mkt Ska se om jag kan göra det.. Om jag får något tillfälle :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Ok, nu är inte jag nån kärleksexpert. Men var dig själv. Försök fånga hennes uppmärksamhet på nåt sätt (det räcker kanske inte med att le och liknande). Prata med henne. Visa vem du är. Sen om du har tur så kanske hon börjar gilla dig. Och om du ska snacka med henne, så försök inleda med nåt intressant. Sen kanske hon hänger på och ni kan lära känna varandra :) Ok. Lycka till! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Vad ska man göra nu igentligen? Ja... Här sitter man och... Har just fått reda på en sak... En kompis skickade just en film på msn... På den jag var förälskad i och hennes kompis... Kompisen... Gjorde saker i cam... Jag är ordentligt chockad över det här... Och otroligt ledsen... :( :( Jag är inte säker längre... Jag har spanat på henne hela skolväckan... Fr måndag till fredag.. Och så på fredag kväll... Så får man reda på något... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Fy...f*n..... Det är det ända jag kan säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 :( Mm... Det var väl det som var hela meningen... Jaajaa... Livet måste ju fortsätta... Jag tror nog jag aldrig får henne... Nu har jag tappat lusten totalt... Flyttar snart ändå :/ :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Yupp brudar... ;O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Men tänk på den positiva sidan,hon är inte den sista bruden på jorden. ;) "Always look on the bright side of life..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Så kan man ju också se det :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 (redigerat) Tjejer är som lokalbussar, kommer en ny var sjätte minut. Redigerat 10 December 2006 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Tjejer är som lokalbussar, kommer en ny var sjätte minut. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 För mig är det som pendeltåg i en snöstorm... Kommer aldrig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.