Nomatic Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Samma här faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheVaski Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 nån gång så hittar ni säkert nån har inte någon för tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Jag tror nog jag aldrig gör det... Inte för att jag inte gör det just nu men... Tänk om man själv inte ens vill det... Men man vill ändå... Det är som 2 personer... Ena säger nej. Andra säger Ja... Men... Alla hatar mig där jag bor... Så vilken chans jag har här... I stockholm så vet jag inte hur många som finns ;S :cry: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 har också tjej men samlag kmr nog om 5år! hehe, äntligen en 12 åring som har nåt gemensamt med mig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Jag va kär i en tjej förut som fråga chans på mig, jag sa att jag skulle svara imorrn. Fast då hade hon flyttat skola jävligt crazy :cry: :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Själv köpte jag min nya älskling för två veckor sen. 8000 kostade hon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Själv köpte jag min nya älskling för två veckor sen. 8000 kostade hon. och vad var det för nån älskling? :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Själv köpte jag min nya älskling för två veckor sen. 8000 kostade hon. Omg!! :o Omg!! :o Jag skulle starkt rekommendera att du inte skriver det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Det är en sak!! Antingen en moppe eller något liknande... Eller kanske en bil ;D Haha Vad trodde du? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Har bara haft 2 flickvänner, och nekat en ^^ Men gud, det finns ju så många schyssta godingar i min klass. Skulle mer än gärna vara ihop med minst 4 stycken va dem. En av dem fick jag dock reda på att hon hade en kille. Det var surt. Men äh, det finns ju fler bara i klassen o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Det går väl sådär för mig. Haft 2 flickvänner den här terminen, varav en av dem var ett år äldre än jag själv. Har haft ett tomrum inuti mig som behöver fyllas känns det som. Numera så har jag inte det så mycket längre, har bestämt mig för att ta dagarna som dom går. Men i sommar, då har jag bestämt mig för att skaffa en riktig flicka som inte sviker. Som finns där för mig .. Jag är nog mer än såndär som låser in sig på vintern men raggar på allt och alla på sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Själv köpte jag min nya älskling för två veckor sen. 8000 kostade hon. Jo jag glömde en sak, vad gjorde du det i en bil elle en säng? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.