Hoppa till innehåll

Handkontrollen Till Nintendo Revolution.


Mikael
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 120
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Kaktus-Killen

Kort sgat är NR kontrollerna rent idiotiska, innovativa, men de betyder inte alltid nåt bra. Jag vill inte sitta o få träningsvärk i armen av svärdspel. O ja vill inte sitta me en fjärrkontroll i ena handen sen nån mini-fjärrkontroll me bara spak i andra handen.. Rent idiotiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Jag tror att den kommer att vara asbra. Jag menar kommer det igentligen vara nån STOR skillnad på PS3 eller Xbox 360?

Nej. Nintendo har utveklat saker som bara spel måste ha, jag menar skakfunktion är ju en super viktig sak för mig iaf! Nu tror jag ju inte direkt att deta kommer slå sig in i historie böckernas framsidor men ändå så tror jag att Nintendo än en gång kommer vinna, kanske inte mest pengar men säkerligen mest glädje!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Men är det särskilt kul att sitta ner och klicka på knappar?Nej.Det är mycket roligare att göra det själv.Kontrollen får mig att känna "Åh,äntligen något nytt och inte en j*vla vanlig handkontroll!Bluuuuuee....Velvet....".Hehe,jag brukar alltid tänka på sånger om jag inte tänker på någonting.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men är det särskilt kul att sitta ner och klicka på knappar?Nej.Det är mycket roligare att göra det själv.Kontrollen får mig att känna "Åh,äntligen något nytt och inte en j*vla vanlig handkontroll!Bluuuuuee....Velvet....".Hehe,jag brukar alltid tänka på sånger om jag inte tänker på någonting.

 

Precis vad jag tycker.... Fast kannapar kan vara bra ibland :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...