(=Sonic=Master=) Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 nej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Kort sgat är NR kontrollerna rent idiotiska, innovativa, men de betyder inte alltid nåt bra. Jag vill inte sitta o få träningsvärk i armen av svärdspel. O ja vill inte sitta me en fjärrkontroll i ena handen sen nån mini-fjärrkontroll me bara spak i andra handen.. Rent idiotiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Helt klart min nya favorit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Suck, bara för att Nintendos handkontroll skiljer sig från mängden betyder det inte att den är dålig, det är bara ni som är för fega för att testa något nytt. Jag tror inte att Nintendo skulle använda den där hk om den var obekväm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Du tog orden ur min mun Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Jag tror att den kommer att vara asbra. Jag menar kommer det igentligen vara nån STOR skillnad på PS3 eller Xbox 360? Nej. Nintendo har utveklat saker som bara spel måste ha, jag menar skakfunktion är ju en super viktig sak för mig iaf! Nu tror jag ju inte direkt att deta kommer slå sig in i historie böckernas framsidor men ändå så tror jag att Nintendo än en gång kommer vinna, kanske inte mest pengar men säkerligen mest glädje! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Men är det särskilt kul att sitta ner och klicka på knappar?Nej.Det är mycket roligare att göra det själv.Kontrollen får mig att känna "Åh,äntligen något nytt och inte en j*vla vanlig handkontroll!Bluuuuuee....Velvet....".Hehe,jag brukar alltid tänka på sånger om jag inte tänker på någonting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Men är det särskilt kul att sitta ner och klicka på knappar?Nej.Det är mycket roligare att göra det själv.Kontrollen får mig att känna "Åh,äntligen något nytt och inte en j*vla vanlig handkontroll!Bluuuuuee....Velvet....".Hehe,jag brukar alltid tänka på sånger om jag inte tänker på någonting. Precis vad jag tycker.... Fast kannapar kan vara bra ibland :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Pappa berättade att det var en inbyggt gyro som märker av åt vilket holl "kontrollen" lutar, och saker som märker höjd och sånt innbygt... (Sry, NesseN.. :P) Tänk att få svinga ett laser-svärd med den kontrollen! <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Ja tycker att den verkar grym.Fast vem vet de kanske bara e kul ett tag o sen villa man bara slänga den i väggen lr nåt. Kan den verkligen hålla länge egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Det är iallafall snygga färger på dem.Det skulle vara bra om man kunde spela Gc spel till revolution! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Man kommer kunna spela GC-spel på Revolution. Jag tror på att Rev kommar bli bra. Och jag tror att kontrollen kommer vara skön. (Den måste inte se ut som en banan för att va bra). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg