pollenallergi Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Din humor är så syrlig Nessen (: Förövrigt tycker jag att vi äger och gör ett grymt arbete i det karga landskap som är detta forum. Vi gör det vi ska och gör det bra, helt enkelt. Jag gillar surt godis dessutom :(. Kul att se dig lite mer igen Ytterman ;> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Petey Piranha: Om du inte läst igenom en endaste regel tycker jag faktiskt inte du ska komma hit och klaga. B) rinosaur: Hoppas man är reko då :kung: Följande gäller också: Att du skall kontrollera reglerna regelbundet, normalt så ändras reglerna utan att vi går ut med extra info. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 men ni lär väl knappast bestämma att man inte får skriva "hej" i något inlägg utan att posta info i fuska.se forumet? eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Din humor är så syrlig Nessen (: Förövrigt tycker jag att vi äger och gör ett grymt arbete i det karga landskap som är detta forum. Vi gör det vi ska och gör det bra, helt enkelt. Surt godis är gott, men gelé är bäst. Yeah, kul att bli uppskattad! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Moddarna spårar ur tråden ffs.. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Moderatormöte,ungefär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 men ni lär väl knappast bestämma att man inte får skriva "hej" i något inlägg utan att posta info i fuska.se forumet? eller? Om inlägget endast innehåller "hej" så är det spam. Men om man håller sig till ämnet så kan man väl göra en liten instickare, det är inte så hemskt tycker jag. Och nu tänker jag göra en instickare. @Ytter Jefan, du är uppskattad här, så stanna här också. Du har varit på den lata sidan ett tag, nu ska du banne mig jobba lite. ^_~ Och läs på reglerna och lyd dem, spåra inte ur trådar. >.< @FisharMario Haha, typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Förresten,välkommen tillbaka från semestern Ytterman,men nu får du banne mig börja jobba istället för att snacka massor.Det är ett jobb som väntar (|_|) |.|/.|<-------Jobbet är argt (__) <-------LoL ser ut som Mumin... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 det är rätt ! sätt moderatorerna på plats ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 men ni lär väl knappast bestämma att man inte får skriva "hej" i något inlägg utan att posta info i fuska.se forumet? eller? nu menade jag väl mer att ni knappast lär göra någon radikal regelförändring utan att posta info... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 men lägg ner denna tråden jag har sagt att admin har valt moddarna för att han litar på dem inte för att dom ska spamma ner med låsta trådar (fast det tycker jag inte) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Tycker ändå moddarna sköter sig, dom tvingar mig att ta bort all reklam.. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg