Gäst jocke2004 Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Resident Evil! spela de mitt i natten helt ensam........ Tror int det är nån bra idé.Jag blir så lätt påverkad!:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Finns knappt några läskiga spel men ett spel jag tycker är rätt så läskig är Silent Hill 4: The Room. (mkt prisvärd) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Finns knappt några läskiga spel men ett spel jag tycker är rätt så läskig är Silent Hill 4: The Room. (mkt prisvärd) Devil may cry(ganska lebigt)eftersom kontrolen skakar om en fiende kommer eller om du e mitt i natten i spelet,det e lebigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Devil May Cry är ej läskigt. Inte äns Resident Evil är läskigt. Alien vs Predetor... nix, inte läskigt. Doom 3... argh, det är så barnsligt att det knappt är sant. Trodde det skulle vara riktigt läskigt men... argh, vad tråkigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymiserad Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Varför ljuger ni??? Devil may cry-action house of the dead - skrattade åt när jag var liten resident evil 1+2 - inte ett dugg läskigt!(det var nog inte 1&2 ni menade...) jag tyckte parasite eve var läskigt när jag spelade det för typ 3 år sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 James Bond??? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 (redigerat) Finns knappt några läskiga spel men ett spel jag tycker är rätt så läskig är Silent Hill 4: The Room. (mkt prisvärd) lol, devil may cry är väl knappast läskigt. men det är jävligt bra spel. köp project zero 1 eller 2. 3:an är också ok, men inte lika bra. 2:an är bäst. Redigerat 4 Maj 2007 av kn3ckarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Silent Hill, har aldrig spelat den men alla säger att spelet är skitläbbigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ninpogameboy Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 doom 3 men varnar er spela det inte på natten svimmade nästan a rädsla brrr :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fabban133 Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Nån som vet nåt läskigt spel som är köpvärt? jag vet ej men det va nån sjuktläskig demo till playstation1 som jag spela det va så fruktansvärt läskigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Resident evil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Kan många men vissa vill jag inte nämna för det kan vara olagligt (övervåld). Resident evil (hela serien) Nalle puh (AHHRG!) DooM (det är bara äckligt) Silent Hill (Lite för bra story bara [ironi] :|) Det var väll de jag kan komma på (och säga) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg