Putside Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Går på en skola med ca femtio lärare och av dom så är det endast en som är bra , Bildläraren ! . Grymt skön snubbe som alltid pratar och berömer ( för min del iaf ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
J_Lund Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 jag gillar dom flesta utav mina lärare...men idrottsläraren är nog bäst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
J_Lund Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 jag gillar dom flesta utav mina lärare...men idrottsläraren är nog bäst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
J_Lund Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 jag gillar dom flesta utav mina lärare...men idrottsläraren är nog bäst...men bildläraren är värst!! en riktig häxa...;) mohaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 ja tycker bara om en lärare o de e min idrottslärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Ska bli skönt att slippa vår mekaniska tyskavikarie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Det finns en dansk vikarie i min skola, som undervisar i svenska. Han är inte ett dugg bra på svenska. <_< Och han är jättelättövertalad. Så fort det inte finns andra lärare i närheten, skulle man kunna övetala honom att få håltimme, om man försökte B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Min kemi lärare är kul för han misslyckas nästan jämt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Gillar inte min mattelärare så värst mycket, hon snackar lika fort som en Japan (Fast på svenska) [får ont i huvudet] hade vikarie en gång, och hon fick ett utbrott på min kompis och slängde in honom i väggen (Han fick en bula) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 (redigerat) Jag hatar min svenska lärare!!! he is the devil :evil: !!!! Och Sedan har vi min godhjärte SO lärare. He is the god!! :kung: Redigerat 10 November 2005 av Hajen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Jag gillar INTE min träsljöds lärare han typ säger nån sak sen gör man det då kommer han och säger så får du inte göra och man får mega skäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Gillar och gillar. Engelska och tyska är väl de bästa jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.