oOlillajagOo Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Mitt är nog KH, FFX + FFx-2 xD Lite för många kanske men men... :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marqus Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Nu är det GT4 och The warriors men Star wars battlefront var ricktigt bra, ångrar stort att jag bytte bort det.. Men nu e det bra vänta på pengarna och köpa attlefront 2 jag väntar på och så klart Ps 3 men det är ju inget spel :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Jag har inget direkt favorit spel. GTA SA är rätt kul. Men Metal Gear Solid serien är riktigt häftigt. :cool: aa, de tycker ja me, Metal gear solid 3 e ju då så klart ägigast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Jag har inget direkt favorit spel. GTA SA är rätt kul. Men Metal Gear Solid serien är riktigt häftigt. :cool: Jag gillar Ratchet och Clank eller Jak and daxter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Jag har 3 favo spel Metal gear solid snake eater Half life och resident evil 4 Jag spelar metal gear 3 snake eater som en galning har klarat det 21 gånger på easy :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 FIFA-spelen The return of the king & Athen 2004 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 My life is Half-Life! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Finns det till Ps2 ? tror nämligen han menar ps2 för att han posta det i ps2 forumet .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 hela MGS serien Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 (redigerat) Star Wars:Battlefront 2 lunkt :gitarr: Redigerat 6 December 2005 av Sime93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Jag har 3 favo spel Metal gear solid snake eater Half life och resident evil 4 Jag spelar metal gear 3 snake eater som en galning har klarat det 21 gånger på easy :lol: Är den bra,alltså vad handlar det om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 1. Metal Gear Solid 3: Snake Eater. 2. Metal Gear Solid 2: Sons of Libert/Substance. 3. Final Fantasy X. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg