Th3 Sh@dow Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 men ofta att Eddies poppis skulle ta slut..det finns dom gamla trogna fansen och så blir det ju bara mer o mer nya fans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Va? Jag förstod inte vad du menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 du skrev att hans popularitet skulle försvinna.. då skrev jag att han aldrig kommer att förlora sin popularitet..för han har sina gamla fans och så blir det nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Man vet aldrig,det finns tiotals eller kanske hundratals wrestlare som hans fans kan tänka sig att heja på dem istället för någon,"bedragare". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 vad fasiken menar du med bedragare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Vad dog han av då? Han dupade sig= En slaxs droger som man nästan aldrig blir trött av när man tränar, så tog han det och dog :(. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 vad fasiken menar du med bedragare? Alltså du tar typ allting bokstavligt eller hur?Jag menade att hans fans skulle kunna tänka sig att heja på andra wrestlare istället för Eddie Guerrero,som fansen kanske skulle betrakta honom som det bara för att han har slutat med wrestling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orangekola Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 (redigerat) Klart som f*n att Eddie är död :( Dom fejkar aldrig en död såhär.. Om det händer under en show så är det oftast fejk, men inte såhär.. Han tog droger och drack mycket förut (steroider och sånt också). Nu har han på sista tiden jobbat för hårt och hans hjärta hängde inte med. Han dog i sömnen på sitt hotellrum. R.I.P. Eduardo Gory Guerrero Llanes :( We will miss you Eddie! Viva la raza holmes! Redigerat 3 December 2005 av Orangekola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 (redigerat) Så som jag har hört så dog han inte att i sömnen,jag vet inte ifall jag läste fel men dem sa att han hade en tandborste,antingen i munnen eller handen alltså att han borstade tändera som tyder på att han dog i badrummet,om han nu är död. Redigerat 4 December 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Jag tycker det är rätt åt han att han dog, hans fel att att drogade sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 men du Puck0. typ alla wrestlare tar Steroider..det är för att dom ska få vara med.. som det var en svensk wrestlare kommer inte ihåg vad han heter.. men han fick inte fortsätta wrestla för att han inte tog Steroider Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Ifall inte wrestlarna vill ta steorider då får dem inte vara med eftersom dem kommer inte kunna hålla tempot,eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.