rasmus Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 GC! GC! Köp GC! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sampa92 Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Tycker ni att jag ska köpa gamecube??? om inte gamecube isåfall vad? BARA GAME CUBE;) det äger :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Vänta tills Playstation3 kommer ut :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 jag tycker att du ska köpa gc om du tycker om super mario och sånt. det som är bra med gc är att det är billigt men det finns inte så många spel till den som gillar mer våldsamma spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Inte? Så du kallar inte Resident Evil våldsamt? Men du har ändå en poäng. Det finns fler Shoot-em-up spel till Xbox och Platstation. Men personligen har GC varit till mest nöje för mig, och jag har alla tre (Xbox, PS2 och GC). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Resident Evil är inte så våldsamt, Gamecube har mer "barn" spel, vilket är dåligt. Men du kan nog hitta något våldsamt om du letar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Äh, spela roll, barn spel kan vara kul också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fierce_diety Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 köp gamecube det är asssss kul att spela på eler spara till det nyaste nitendo konsolen revolution som kommer utt år 2007 det är ett år dit men då har man tid att spara lite jag teker spara till den i alla falllllllll!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Game cubes fördelar: Sköna kontroller, Många roliga spel, Snabba laddningar på nästan alla spel, snygg grafik, Liten, Multiplayer över internet och lite till som jag inte kommer på nu. den enda nackdelen är nog att man inte kan titta DVD i den, men har man DVD-spelare gör ju inte det nåt. jag rekommenderar Gamcube eftersom tex. Xbox 360 krashar ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 köp gamecube det är asssss kul att spela på eler spara till det nyaste nitendo konsolen revolution som kommer utt år 2007 det är ett år dit men då har man tid att spara lite jag teker spara till den i alla falllllllll!!!!!! Det kommer ut i år, fast väldigt sent. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 (redigerat) Spara till revulotion!!!!!!!!!! Redigerat 22 Januari 2006 av _Shadow_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg