Hoppa till innehåll

Allra Först


RaXeZ

Rekommendera inlägg

  • Svar 188
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Citerar ur en bok jag har lånat av skolan;

 

Många vetenskapsmän anser att all materia i universum en gång var samlad i en enda, mycket hårt packad "kula". Denna kula existerade emellertid bara en kort stund, Den exploderade i samma ögonblick som den bildades. Denna teori om universums uppkomst brukar kallas The Big Bang. Många av de viktigaste grundämnena, som väte & helium, bildades under de första sekunderna. Efter några hundra miljoner år bildades galaxerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Citerar ur en bok jag har lånat av skolan;

 

Många vetenskapsmän anser att all materia i universum en gång var samlad i en enda, mycket hårt packad "kula". Denna kula existerade emellertid bara en kort stund, Den exploderade i samma ögonblick som den bildades. Denna teori om universums uppkomst brukar kallas The Big Bang. Många av de viktigaste grundämnena, som väte & helium, bildades under de första sekunderna. Efter några hundra miljoner år bildades galaxerna.

 

Jag tror iallafall inte på det.

Allt detta är för komplicerat för att hända,och ifall ni som tror på vetenskapsmännen säger att dem har sagt allting i detaljer,tänk om det är fel..?

Gud har skapat jorden!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller då för vetenskapsmännen att de har mer argument och mer bevis om att jorden har skapats så de tror. Men teorin kan förändras lite längre fram i tiden.

Och detta var en teori, inte ett konstanterande. Lämna gärna eran 'teori' om hur 'Gud' skapade jorden!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Citerar ur en bok jag har lånat av skolan;

 

Många vetenskapsmän anser att all materia i universum en gång var samlad i en enda, mycket hårt packad "kula". Denna kula existerade emellertid bara en kort stund, Den exploderade i samma ögonblick som den bildades. Denna teori om universums uppkomst brukar kallas The Big Bang. Många av de viktigaste grundämnena, som väte & helium, bildades under de första sekunderna. Efter några hundra miljoner år bildades galaxerna.

 

Men ditt nöt! Den materian då? vad/vem bildade den?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

The Balrog: Tack detsamma. Vem vet vad som hände innan det? Ingen enda levande människa fanns väl då? Inte f*n var det gud som plötsligt bestämde sig för att skapa något som han själv kallar materia och sedan skapa Adam & Eva skiten för att få människor att tro på det.

Kristendomen har jag en hel del emot för deras hjärntvättande med att tro på en snubbe som skapade allt. Det är sådana idioter som skapar krig. Alla har sin egen teori och den andre något annat. Kan skylla allt på Religionerna som finns i världen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hewitt:

 

Sätt hjärnan på högvarv, varifrån kom egentligen Big Bang, det måste komma från något. Gud, kanske?

 

och vem är gud? någon vålnad som flyger runt i galaxen? och skapade han universum med bara tankekraft och magi? eller byggde han den kanske? jag tror nog det är du som ska sätta hjärnan på högvarv!!!!

 

kristendom är galenskap!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

looooooool= j*vla nörd språk!!!

 

Jag läser inte på sån där j*vla skit för det är bara j*vla skit!! Och jag snackar aldrig skit!! ta dej i röven ditt kristna muslim f*n!!!

 

P.S jag tog i lite nu därför att denna kristna jävel skickade ett meddelande till mig där han skrivit en massa påhopp som att han hatar mig och vill döda mig och en massa annat skit!! Och han ska vara kristen?? haha!!

Redigerat av Hewitt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...