Dark_Tomte Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 varför e det ingen som snackar om GTa2?? kan nån prata med mig om det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 varför e det ingen som snackar om GTa2?? kan nån prata med mig om det?? Kanske för att det är 50 år gammalt :P, nu är det avklarat och SA som gäller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Varför? Jo, GTA 2 är ute! Just nu är GTA SA och det nyaste GTA det senaste. Visst, det finns säkert de som spelar GTA 2 ännu... mm nja.. kanske inte. Jag spelar inte GTA 2 därför att det är ute, det är kass grafik och det är ingen som helst fartkänsla i spelet. Och jag misstänker att många nadra tycker som jag! / Grenade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Men FSS! Det är ju dom gamla klassiska spelen som är roligast. Fasst dom nya spelen är ändå lika roliga. Det variaerar vad det är för spel. Faktist så håller jag just nu på med att tanka hem GTA2 från dems officiella hemsida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Spelet är gamalt. Många har varvat det, ny köper folket GTA SANANDREAS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 va ett tag sen man spela gta2 men det är ju skit kul! varf gillar ni inte det? gta sa lr ju va ett utav dom sämsta hittils..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 va ett tag sen man spela gta2 men det är ju skit kul! varf gillar ni inte det? gta sa lr ju va ett utav dom sämsta hittils..... Neej!GTA SA är inte en av dom sämsa. Tvärtom, dom bästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 san andreas äger alla andra GTA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 GTA2 är ett skit bra spel. Det är en riktig klassiker. Det var ett litet tag sen jag spelade det. Det går faktiskt att ladda hem GTA och GTA2 från Rockstar Games officiella sida: http://www.rockstargames.com/classics/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 (redigerat) gta sa rockar och gta 2 e ute men jag har en jätte bra dator konstigt jag kan inte spela gta 2 endå? men jag skiter i det, gta vice city och SA som gäller för mig Redigerat 29 December 2005 av girder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Gta2 e skoj ju! Spelar det fortfarande :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 gta o gta2 e dom bästa gta speln som gjorts!! ja har gta sa afn man tröttnar ju eftr typ 1 timma ja fattar inte att man kan tycka de e kul :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg