Champion Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Du tänkte väl inte skänka FM till admin... Jag har betalat för VIP och kommer nog göra det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Skojade bara. Har tyvärr ingen mobil. Så jag kan inte hjälpa nån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 det är jobbigt när sidan hänger sig när man skrivit ett inlägg och ska posta det, då blir det ofta dubbel eller TRIPPEL inlägg.. Till IF forum finns det koder som förhindrar sånt, finns det inget liknande till IPB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 jag fattar ej vad man ska ha fuskvip till så jag köper fm istället :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Kolla här! http://forum.fuska.se/Fuskavip-t33177.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 jag har redan kollat på den milljoner gånger <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Va är IF för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 (redigerat) InvisionFr e e fast utan mellanrum. Ett ställe där man kan göra gratis, men lite dåliga forum. Och vill ni att fuska ska få pengar så är det bättre att ge via banken, för annars får dom som håller för sms tjänsterna lite av det. Tror jag. Redigerat 20 December 2005 av Spirit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 aa det är bara trycka på sitt namn och ca längst ner på sidan står vad man kan göra med sin telefon. jag har skickat in 2sms så jag fick 2000fm :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 (redigerat) um, vad menar du KNUTTE? om man vill att fuska ska få pengar så är det bättre att donera 100kr till fuska's bank konto så får man 5000 fm också. [EDIT] Tack för du sa det nico ;) Redigerat 21 December 2005 av Spirit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 inte 500 fm, 5000 fm ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 um, vad menar du KNUTTE? om man vill att fuska ska få pengar så är det bättre att donera 100kr till fuska's bank konto så får man 5000 fm också. [EDIT] Tack för du sa det nico ;) det har inte jag sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.