unix Skrivet 28 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Asså Darwin till och med x-box hatare går emot dej! det e väll ganska självklart att det säljs! jag spelade själv king kong i affären på ett igår! Vadå?Jag bara säger att den inte är bra. Får jag inte tycka att den inte är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Opooa Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Asså Darwin till och med x-box hatare går emot dej! det e väll ganska självklart att det säljs! jag spelade själv king kong i affären på ett igår! Kanske skulle göra dig uppmärksam om vad din egen tråd handlar om? Du säger att den inte säljs längre, medans vi påstår det motsatta. För övrigt får du självfallet du tycka vad du vill om konsolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ps2_master Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Men! Vilka är de som säger att den inte säljs? Jag har ju spelat de själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razero.we Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Den säljs fortfarande. Löjlig tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ps2_master Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 (redigerat) Eller hur, den säljs ju för fullt! Redigerat 29 December 2005 av ps2_master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Okej det vi har konstaterat i denna tråd är att Xbox 360 säljs, jag tror att alla är överens om det? För det är ju bara löjligt att som ensam individ påstå att den inte gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Det som är så bra med dessa Next-Gen (XB360 o PS3) konsoller, är att man måste ha en TV för runt 10000 för att kö i 1080, som är högst upplösning. NR räknas inte här eftersom den inte ens stödjer 1080. Därför håller jag mig till datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Mmm, men du kan få en rätt bra "game experience" med vanliga Tv aparater också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Asså Darwin till och med x-box hatare går emot dej! det e väll ganska självklart att det säljs! jag spelade själv king kong i affären på ett igår! Fusion tack :P Darwin.. Om du nu tycker den e dålig kan du väll skita i att va hä eftersom det suger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Desen lol...Har en fråga om Call Of Duty 2...Är det samma sak som "The Big Red One"? Eftersom när man tittar på spel fodralet i Xbox360 så står det inte,'The Big Red One'..men det står i Ps2 och Xbox fodral,varför? Är det samma sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Det är bara för att Call Of Duty 2 inte endast ska släppas till Xbox 360 och dator, därför får Ps2 och Xbox ta del av Call Of Duty 2 på ett annat sätt genom Big Red One. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Men finns det någon skillnad mellan dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.