The Moose Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Ja det är en viss skillnad vad jag vet. Big Red One fokuserar sig nog på ett litet annat campaignläge än vad vanliga Call Of Duty 2 gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Vilken tycker är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Jag har inte testat Big Red One, men jag är ganska säker på Call Of Duty 2 är bättre med tanke på att det är ett next-gen spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Alltså jag vill verkligen köpa den till Ps2,eftersom jag spelade den i Xbox360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Ja fast det är nog ganska stor skillnad, försök testa Big Red One först. Eller titta på någon trailer här. ;) http://www.gamespot.com/xbox/action/callof...done/media.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Vad menar du för stor skillnad? P.S tack för länken. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Jag menar grafikmässigt är det nog stor skillnad, kanske lite på känslan också, därmed inte sagt att Big Red One ska vara ett dåligt spel, tycker det verkar fräckt! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Det som är så bra med dessa Next-Gen (XB360 o PS3) konsoller, är att man måste ha en TV för runt 10000 för att kö i 1080, som är högst upplösning. NR räknas inte här eftersom den inte ens stödjer 1080. Därför håller jag mig till datorer. Varför snackar du skit?Varför är det bra att lägga ut massa cash på en ny TV för att kunna uppleva bättre grafik? Och vad menar du med 1080? p eller i? Xbox 360 stödjer inte 1080p. NR kommer antagligen inte stödja HDTV nej, men grafiken spelar inte så j*vla stor roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Opooa Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Det som är så bra med dessa Next-Gen (XB360 o PS3) konsoller, är att man måste ha en TV för runt 10000 för att kö i 1080, som är högst upplösning. NR räknas inte här eftersom den inte ens stödjer 1080. Därför håller jag mig till datorer. Triforceh: Öhm, för det första så gör 360 faktiskt det och för det andra tycker jag grafiken har väldigt stor betydelse i den här generationens TV-spel. :) Men även utan HD-TV så är grafiken toppen, så en sådan dyrgrip är absolut inget krav för att det ska vara vackert för ögat. Citat från Xbox 360:s officiella hemsida: "High-definition gaming optimized for standard and HD TVs with 720p/1080i output." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) Det som är så bra med dessa Next-Gen (XB360 o PS3) konsoller, är att man måste ha en TV för runt 10000 för att kö i 1080, som är högst upplösning. NR räknas inte här eftersom den inte ens stödjer 1080. Därför håller jag mig till datorer. Nej, Xbox360 stödjer 720p och 1080i. Inte 1080p. Och ifall du tycker grafiken spelar så stor roll gör mig inget. Som du sa är grafiken toppen även utan HDTV. Redigerat 30 December 2005 av Triforceh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Opooa Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) Oh, sorry, läste fel. Enligt ATI sägs det dock att det inom en ganska snar framtid lär bli möjligt att genom chipning få 360 att stödja 1080p. Redigerat 30 December 2005 av Opooa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Det är grymt snyggt utan HDTV, absolut. Men jag skulle vilja testa att spela något Xbox 360 spel ex: CoD på HDTV. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.