Champion Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Jag har kollat runt massor på sidan och konstaterat att vissa moderatorer inte är så aktiva. De är säkert inne på forumet och kanske även skriver ibland, men jag har nästan inte sett en enda moderator på senaste tiden. De flesta verkar vara inne rätt ofta, men för att vara helt ärlig har jag inte sett Dannie eller Ytterman vara inne en enda gång under min tid här på fuska. Draghon har inte heller varit inne på senaste tiden. Jag tycker inte det är aktivt nog, är man moderator ska man väl vara inne mer än medlemmarna. Jag tycker alla moderatorer ska skärpa sig, eller kanske inte vara moderator om ni inte klarar av det. Jag säger inte att någon är dålig eller dömmer inte heller någon individ, men i det stora hela är det inte aktivt nog på moderator sidan. Jag hoppas inte att detta är för likt den andra tråden om moderatorerna, där stod det ju om annat. /Trayton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Dem som är minst aktiva är:Ytterman och Dannie,men du ska tänka på att Fuska.se är inte deras liv,dem kanske är upptagna med plugget och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Jo, precis. Du har en poäng där. Det är väl så att de äldre inte har tid eller lust med fuska.se helt enkelt... Om jag ska skriva det själv så har jag ingen lust jag heller(spelar tv-spel istället) :)... Och om någon mindre skulle bli moderator hade väl folk klagat på det också...Det var roligare för 4 år sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Jag har kollat runt massor på sidan och konstaterat att vissa moderatorer inte är så aktiva. De är säkert inne på forumet och kanske även skriver ibland, men jag har nästan inte sett en enda moderator på senaste tiden. De flesta verkar vara inne rätt ofta, men för att vara helt ärlig har jag inte sett Dannie eller Ytterman vara inne en enda gång under min tid här på fuska. Draghon har inte heller varit inne på senaste tiden. Jag tycker inte det är aktivt nog, är man moderator ska man väl vara inne mer än medlemmarna. Jag tycker alla moderatorer ska skärpa sig, eller kanske inte vara moderator om ni inte klarar av det. Jag säger inte att någon är dålig eller dömmer inte heller någon individ, men i det stora hela är det inte aktivt nog på moderator sidan. Jag hoppas inte att detta är för likt den andra tråden om moderatorerna, där stod det ju om annat. /Trayton Håller med dig totalt. Nico är mest aktivast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 som Fusion sade, klart dem har annat för sig än att sitta och häcka inne på fuska hela dagarna.. jag är knappt aldrig inne.. bara när jag inte har någe att göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 22 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Klart att de ska ha ett liv, men är det moderatorer innebär det ett visst ansvar, då ska det också sköta sitt jobb. För det är ett jobb. I verkliga världen kan man inte bara strunta i jobbet, jag ser det som ungefär samma sak här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orangekola Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Dom kan ha "osynlig"-grejen på så att dom inte syns där nere. Eller så loggar dom in när ni inte är inne. Måste man skriva jämt bara för att man är moderator? Dom kanske gör sitt jobb (ta bort inlägg, låsa trådar osv.) utan att ni märker det. Who knows? O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Som sagt.. moderatorerna syns inte när de kör med osynligt läge vilket många kör med. I princip samtliga moderatorer är inne dagligen, andra lite mindre pga jobbiga tider med plugg och annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 22 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Varför kör de då med osynligt läge? Det är väl bättre att man får veta att de är här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Hur anser du att vi är inaktiva? Vi tar hand om anmälningar, vi kontrollerar fusk, det är bara det att vi kanske inte skriver särskilt mycket. Själv tycker jag att det inte finns några intressanta trådar att skriva i för tillfället så jag kollar bara igenom trådar utan att skriva något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Ja,dem kan vara osynliga,men jag har knappt sätt några trådar Dannie låst eller snackat i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 22 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Kazen, jag har inte påstått att alla är oaktiva, men jag har ju inte ens sätt vissa här. Jag är inne varje dag. Men jag tycker att en moderator ska skriva mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.