Dretskit Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Jag gillar följande: George Fischer i Cannibal Corpse John Tardy i Obituary David Vincent i Morbid Angel Chris Barnes i Six Feet Under Shagrath i Dimmu Borgir Dani Filth i Cradle Of Filth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 (redigerat) Ronnie James Dio - sjöng i Black Sabbath och Dio Kevin Cronin - sjöng i REO Speedwagon Redigerat 6 Januari 2006 av mu1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Ray Charles. Trots att han dog den 10 Juni 2004 så har han fortfarande sin musik kvar här. Sådan otrolig sångröst och karisma inom Blues, Gospel & Jazz är nästan skrämmande ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Om vi ska se rent sångmässigt (vem som har härligast röst till det han/hon sjunger så får det väll bli: Mariah Carey. Hennes röst får mig att smälta.. Hon har så vacker röst att ja bara smälter bort och blir ingenting. Tex gillar jag också 50 Cent o Eminem..Men deras röster är väll inte dom vackraste? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 (redigerat) George Fisher (Cannibal Corpse) Chris Barnes (när han var sångare i Cannibal Corpse) Anders Fridén (In Flames) Mikael Stanne (Dark Tranquillity) Angela Gossow (Arch Enemy, gillar inte bandet men hon är en jävel på att growla) Alexi Laiho (Children of Bodom) Peter Tägtgren är ju också grym kom jag på nu :) (Pain, Hypocrisy) Redigerat 3 Januari 2006 av brunhilde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 1. Anders Fridén (In Flames) 2. Serj Tankian (System of A Down) 3. Alexi Laiho (Children of Bodom) 4. Peter Tägtgren (Pain) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 (redigerat) Den bästa sångaren jag vet är nog Julian Casablancas från The Strokes xD THE STROKES POWER! YEAH! :D :D Redigerat 4 Januari 2006 av The Strangler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_best Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 jagsjälv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Ray Charles. Trots att han dog den 10 Juni 2004 så har han fortfarande sin musik kvar här. Sådan otrolig sångröst och karisma inom Blues, Gospel & Jazz är nästan skrämmande ^^ Haller me dig Rowyn... Han sjöng riktigt bra... Min favoriter å Ray Charles å han som sjunger i 3 Doors Down kommer inte ihåg va han heter men han sjunger riktigt bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Chester Bennington - Linkin Park :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 (redigerat) Jonathan Davis [KoRn] och duetten Daron Malakian / Serj Tankian [system Of A Down] Redigerat 8 Januari 2006 av Spirtual Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Sharon den Adel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.