Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Nintendo DS och PSP :wub: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 man kan göra mystery gift på pkmn G/S/C om man har GBc. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 För att det kostar mindre och för att alla konsoller som finns idag inte fanns när man köpte sin gameboy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Tror att nästan alla har samma anledning till att ha gameboy och det är för att de kom före de nyare maskinerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 synd att det nästan inte säljs GBc spel längre. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 synd att det nästan inte säljs GBc spel längre. :( Ja, utvecklingen går framåt :DDom tänker väll på att alla har SP m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Mjo, det är en av de sakerna jag inte gillar med speltillverkare de tror alltid man har det senaste, men de tänker inte på de stackarna som slösad bort sin peng på en gamlare version. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 jag vill ha pkmn guld! :cry: för då har jag alla dom 6 pkmn spel till GBc och då kan jag snabbt och enkelt byta till mig alla pkmn och skaffa mig massor av legendariska pkmn. :lol: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 för att de e verkligen kul att spela =)...och haru verkligen problem med att alla andra har verkligen gameboy? iaf inte bara för att du undrar men du har problem =).. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg