Hoppa till innehåll

Hary Potter

Gäst tvspelsrobert3

Rekommendera inlägg

• Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

• 2 veckor senare...

Jag tror inte att Harry dör!

För i vilken annan bok dör han/hon som har namngivit boken

Det skulle vara som Kalle Anka dog och det skulle vara helt :wacko:

Nej, det vore inte som om Kalle dog. Det är ju sista boken. Serien tar slut, Harry kan också ta slut. Kalle kommer alltid finnas kvar.

Själv hoppas jag att harry dör så att vi en gång för alla får slut på serien.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hörde av en kompis att J.K Rowling själv hade utalat sig och sagt att Harry kommer att dö, men man kan ju inte va säker fråns man läst boken.

Hon har inte sagt det, ska vi slå vad? Jag har ett band där hon själv undrar vart det ryktet har börjat och att hon INTE har bestämt det själv ännu. Så hon har INTE kommit på hela slutet än och hon hade det INTE nerskrivet efter första boken. Hon har kommit på saker lite hur som helst i alla böckerna. Man kan läsa ettan och sen hitta grejer som hänger ihop i t.ex femman. Den sjunde boken kommer antagligen inte vara på Hogwarts för Harry säger själv i Halvblodsprinsen att han kommer leta efter Horrokruxerna istället och Hermione och Ron sa att dom tänker hänga med han. Antagligen börjar boken hos familien Dursley och dom kommer sen till Godric´s Hollow och börjar sedan leta efter Horrokruxerna.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...