Inside Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Jag tror inte att Harry dör! För i vilken annan bok dör han/hon som har namngivit boken Det skulle vara som Kalle Anka dog och det skulle vara helt :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Jag hörde av en kompis att J.K Rowling själv hade utalat sig och sagt att Harry kommer att dö, men man kan ju inte va säker fråns man läst boken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Hon sa ju redan från början att det skulle bli sju böcker om Harry Potters skolgång... Slutet är förresten redan färdigskrivet. För länge sen... Visserligen vet säkert de flesta redan det, men ändå. =] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Jag tror inte att Harry dör! För i vilken annan bok dör han/hon som har namngivit boken Det skulle vara som Kalle Anka dog och det skulle vara helt :wacko: Nej, det vore inte som om Kalle dog. Det är ju sista boken. Serien tar slut, Harry kan också ta slut. Kalle kommer alltid finnas kvar. Själv hoppas jag att harry dör så att vi en gång för alla får slut på serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Jag hörde av en kompis att J.K Rowling själv hade utalat sig och sagt att Harry kommer att dö, men man kan ju inte va säker fråns man läst boken. Hon har inte sagt det, ska vi slå vad? Jag har ett band där hon själv undrar vart det ryktet har börjat och att hon INTE har bestämt det själv ännu. Så hon har INTE kommit på hela slutet än och hon hade det INTE nerskrivet efter första boken. Hon har kommit på saker lite hur som helst i alla böckerna. Man kan läsa ettan och sen hitta grejer som hänger ihop i t.ex femman. Den sjunde boken kommer antagligen inte vara på Hogwarts för Harry säger själv i Halvblodsprinsen att han kommer leta efter Horrokruxerna istället och Hermione och Ron sa att dom tänker hänga med han. Antagligen börjar boken hos familien Dursley och dom kommer sen till Godric´s Hollow och börjar sedan leta efter Horrokruxerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Jag hinner inte leta genom alla sidor efter ett svar så jag säller frågan rätt ut: När kommer sjunde harry potter boken ut på svenska någon som vet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Förhoppningsvis dör Harry i den sista boken så man kan få ett slut på den där serien. Börja läsa den när jag var mindre och måste bara få se hur den slutar.(Hatar att börja med nåt och inte fullfölja det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.