r5ewgythijasr Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Doom. Läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Mitt första egna dataspel var gta2, men det första jag spelat var Turok2 Dinosaur hunter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Det var något Hugo spel tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Mitt var FIFA World Cup 1998. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_Tomte Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 tror mitt var Red Alert eller Road Rash (var 4 då 11 nu)...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Eh... Det gammla spelet Action Quake I. Jag började med datorer vid 3 års ålder. Och vid 5 och halft års ålder lärde jag mig hur man skulle installera ett program och vad det var för skillnad på dator och skärm. Fy f*n det var tider det :D. Vill du veta npgot lustigt! Jag saknar det så j*vla mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 mitt första spel var nog nått hugo elr nått sånt kommer inte ricktigt ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lippen Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Mitt var KKND.. Något konstigt strategi spel.. Som var i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 (redigerat) föressten, nej backpacker 1 var absolut inte mitt första. kommer inte riktigt ihåg vad det hette men det var på en Macintosh plus och gick i två olika färger: svart och vit. inga gråtoner heller. man skulle snurra på någon grejj och gissa meningar på engelska. undrar vart jag gjort av den gamla burken... ett annat gammalt var Onyx. jättekul spel. hela 16 färger dessutom (det ni). på en LC tvåa. Redigerat 15 Januari 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Quake, Marathon Infinity, Duke Nukem 3D och Warcraft 2. Samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
steen_is_back Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 mitt första spel var age 1 det fick jag av pappa när jag fick min 486 o det var 13 år sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 mitt första spel var nått memory spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.