Shaddy Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 jag kan inte minnas att jag blivit bestulen. Men jag har en kompis, och hans småsyskon brukade alltid sno pengar från varandra, typ 200 kronor, och sen slösa dom bort allt på godis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Pokemon figurer och LEGO av min granne när jag var liten. Snodde dock tillbaks dem senare. :) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Förr i mina år har jag nog stulit ett tjugotal datorspel genom att inte lämna tbx dom, samma sak med mina vänner mot mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Här om dagen så bröt sig tjuvar in sig hos oss när vi var i skolan och på jobbet. :( De tog vår dator (alldeles ny, med LCD skärm), och klottarde och slog sönder saker. :( Men det är polisananmält, men jag säger det f*n vad tråkigt. JAG BLIR SÅ ARG! HELA MITT RUM ÄR SÖNDERSLAGET!!!!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 Stackare där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 ÅÅÅÅ! stackars dig... (UTAN ironi) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Det mesta är uppstädat nu, men vi har inte fått tag på tjuvarna än. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Några snodde min cykel men jag hade ju ett par shcysta kompisar som såg några cykla på min cykel samma dag så han ringde till mig och fråga om jag sakna min cykel, och där hadde han inte helt fel. Men jag visste nästan redan innan vem som tatt min cykel. Så jag gick till den skolan han går på (går där nu) och hitta den bland cyklarna och tog tillbacka cykeln :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Min systers cykel blev stulen en gång,3 år senare hittade vi den vid badhuset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Har inte blivit bestulen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 jag har inte blivit bestulen vad jag minns :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 inte jag heller :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.