Shadowbeing Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Får jag G i alla ämnen är jag mycket nöjd. Får jag ett VG blir jag förvånad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Det betyder ungefär : D´oh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Ett G för mig känns innerst inne som en skandal för mig och det har det alltid gjort för mig. Men eftersom jag börjar på att bli VG barn så tänker jag inte så mycket på betyget G längre. Det är MVG som gäller! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Beror på, i vissa ämnet är det sämst och i vissa ämnen är det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 G alltså Godkänt är inte så värst bra för mig. När jag fick IG på tyskaprovet fick farsan spunk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 G= IQ-befriad anka för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 (redigerat) Satsar på Advokat, har bara fått alla rätt på mina prov under hela skolåret... *ändrat* Prov har vi, men inte betyg... Redigerat 7 April 2006 av Potatisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Jag MÅSTE få MVG, inte G inte VG inte IG. MVG=Nöjd VG=Ajajaj... G=!!!GRRR!!! IG=¤"#%&& Satsar på Advokat, har bara fått alla rätt på mina prov under hela skolåret... Har du MVG i alla ämnen? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Att jag pluggade för lite. Jag MÅSTE få MVG, inte G inte VG inte IG. MVG=Nöjd VG=Ajajaj... G=!!!GRRR!!! IG=¤"#%&& Satsar på Advokat, har bara fått alla rätt på mina prov under hela skolåret... Du går i 6:an om två år så kan vi börja prata -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 (redigerat) *ändrat* Redigerat 7 April 2006 av Potatisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Har vg på alla prov hitils men i ämnena har jag g i allt förutom slöjd, där har jag vg.' P.S hadde jaf haft bättre lärare hade jag lätt haft vg i mer ämnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 (redigerat) G står för Godkänt. Redigerat 8 April 2006 av Nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.