ajar Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Jag är med mina kompisar i Aluminium Kranium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Blir mycket tid åt skolan, vänner, hänga på nått nice cafee i stan, musik och datan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 (redigerat) Hehe jag har läst ut alla Harry Potter böcker 7ggr (förutom femman som jag har läst 3ggr och sexan som jag bara har läst en gång :visslar: ) Jag sitter nästan bara framför datan nuförtiden :medieval: Du låter som nån jag känner :P Pysslar lite med min ödla, sitter framför datan, hjälper min brorsa med SSBM och stickar. Ska börja läsa om Harry potter serien på engelska oxå :D har kommit igenom den första Redigerat 9 Februari 2006 av Tikal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Mitt största intresse just nu är att surfa på Fuska.se :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Jag har inget intresse nu. Jag försöker fundera om jag ska skaffa WoW eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 (redigerat) Blir ganska mycket snowraceing, dator och cykel. Skateboard kommer vell under våren när all snö försvinner. Redigerat 20 Februari 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Mina intressen just nu är att Läsa, spela Call of Duty och att vara med kompisar. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Hehe jag har läst ut alla Harry Potter böcker 7ggr (förutom femman som jag har läst 3ggr och sexan som jag bara har läst en gång :visslar: ) Jag sitter nästan bara framför datan nuförtiden :medieval: Vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Sitter famför datan eller TVn typ hela dagarna såhär i sportlovstider... Åsså tjejen får man ju inte glömma heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Just nu sitter jag mest framför datorn och surfar eller så spelar jag tv-spel med mina kompisar och då är det NHL 06 som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Star Wars, Star Wars och datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Just nu är det att vara i chatten på kvällarna, då som Slasktratt och Ragnarök börjar att vakna till. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.