Gäst Janaz Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 (redigerat) Minns inte. Var typ 1 gång när jag inte kunde andas och fick jätteont ;) fick en klump i hallsen då blev alldrig tår ögd men det kändes konstigt brukar inte vara så känslig kille anars :unsure: Redigerat 18 September 2006 av Janaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 När loket lämnade bingolotto:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkZtorm Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 När loket lämnade bingolotto:/ Haha, :P. Loket: Duuu haaar VUUUNNNIT TIOtuseeen krroonoor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Igår, min hund var tvungen att avlivas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 grät när min katt blev överkörd av en bil hittade han i väg kanten när jag skulle till en kompis :angry: Hatar såna som inte tar hänsyn och inte försöker hitta ägaren. TDY, varför :o? Det är sorgligt att djur alltid måste avlivas :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Idag, när jag slaffsade mig själv av misstag på knäet med en grep. <_< Ganska skickligt gjort såhär i efterhand tycker jag, det gjorde egentligen inte så ont, grät kanske för att jag missade ogräset. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 grät när min katt blev överkörd av en bil hittade han i väg kanten när jag skulle till en kompis :angry: Han fick epilepsianfall, han hade haft det en gång innan, men då gjorde dom inget mot det. Sen fick han det igen. Så fort medicinen som han fick slutade att verka så fick han ett nytt anfall. Det gick inte att bota. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 När jag verkligen grät så var det en sommar då min farfar dog för 4 år sen har jag för mig. Men min lärare säger att det är coolt att gråta! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zadaki Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 (redigerat) Jag grät senast i september förra året när jag slog huvudet i en vägg :blink: Redigerat 24 September 2006 av Zadaki Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maxima Skrivet 24 September 2006 Rapport Dela Skrivet 24 September 2006 I går mina glasögon gick sönder :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Idag, jag har fått någon muskelinflammation bakom mina skulderblad, och idag när jag fick behandling för det gjorde det fruktansvärtj*vlacpont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 Jag grät senast i dag, jag har så ont i min mun. Det håller på att växa upp en ny tand, men där den växer upp så sitter det kvar en tand. :( Det gör ont om man råkar tugga med just den tanden. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.