123spill Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 (redigerat) Precis nu när jag lyssnar på Ison&Fille's Lägg ner ditt vapen. Då fick jag tårar i ögonen. Ni borde ladda ner den =) Dem gjorde den låten efter att deras kompis hade blivit dödad =/ Slasktratt det där lät lite.... ja det finns inga ord :P Redigerat 15 Oktober 2006 av 123spill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Var nog när jag fick tandställning (räls) Satt och knaprade på alvedon hela veckan och åt inget annat än soppa i en hel vecka. Jäklar vad det spände i hela munnen. Det var ca ett år sedan Jodå, Tandläkarna tipsade om att ta alvedon mot smärtan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Idag var jag nära att börj gråta på musiklektionen eftersom jag inte mådde bra alls, men jag bet ihop och det kom aldrig några tårar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Sorger, glädjetårar, förluster, allt kan göra satt man fäller en tår. Även den hårdaste hårdrockare har sina svaga sidor. Som jag kommer ihåg så grät jag senast när morfar dog för 3 år sedan. (*suck* vad jag saknar honom :( ). Gråter ovanligt lite men till vacker musik kan ibland en tår rinna. Men när grät du senast ? :cry: När jag bröt mitt ben förra året.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 jag gråter nästan aldrig för fysisk smärta men senast jag grät var när vi skulle ge bort våran katt fick välja klart ja tog att ge bort han istellet för att avliva han.. :( samma , med katt och smärta ... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 När ja grät senast? Det var nog för ungefär 2 år sen när mormor dog i leukemia (stavning?) för er som inte vet vad det är så är det blod cancer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Senaste gången jag grät på riktigt var nog när jag fick reda på att klasserna skulle splittras. Jag hade då gått med samma klass i 6 år och kände alla utan och innan. Dessutom hade jag alla mina bästa kompisar i den klassen (och tjejen jag var lite småkär i). Men ibland när man ser nån riktig sorglig film eller liknande så kan det ju komma en tår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 De var väll när vi fick avliva våran lilla hund för den hade halkat och bryte ryggen och blev förlamad :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Precis nu när jag lyssnar på Ison&Fille's Lägg ner ditt vapen. Då fick jag tårar i ögonen. Ni borde ladda ner den =) Dem gjorde den låten efter att deras kompis hade blivit dödad =/ Slasktratt det där lät lite.... ja det finns inga ord :P Skit i vad det lät som. Det var iallafall väldigt kul. ^^ Idag grät jag av skratt igen, när min vän frågade om jag har lust att ta reda på om det verkligen bränner i snorren när man stoppar den i sprakande färskt mineralvatten. Det står i litterärform att det ska göra det. Jag är lite sugen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 När jag såg på Click (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Stackars dig Rubkyking! Jag såg en bild på dig i "Bilder" tråden här på fuska.se du såg inte alls fet ut! :( Själv gråter man inte så jätte ofta men när man väl gör det är det oftast för att min flickvän dog. hur överlever man ? :/ när jag såg finding neverland igår ! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 var väl några veckor sen men när jag blev tagen när jag och några kompisar tjuvplinga. Jag stanna av nån anledning också földe han mig hem och sa att jag hade tjuvplingat 2gånger. Då blev jag ledsen vet inte varför kanske för att jag hade en galen kille bakom mig :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.