Goglashszzz Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Kanske gick förlångt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Det är okej, det är en debatt. Ingen har blivit skjuten än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 inte än men här sitter jag med ett sniper gevär och kollar in på alago. kanske inte borde skjuta honom. ne skojas bara det är tur att folk i sverige inte blivit skjutna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 inse det nu alla, MUSLIMER är extremister Vissa muslimer.Det glömde ni... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Ohh shit, en muslim kom in kom in vi behöver nån att bråka med. (skojar alltså) Lite svårt att ha en seriös debatt när alla håller med en. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 (redigerat) Jag håller med Shacti de flesta tycker ju samma sak så det är ganska svårt att få igång en riktig disskution. Redigerat 28 Februari 2006 av Selene Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 jag kanske borde börja predika om att alla muslimer är extremister, skulle bli en väldig fart i ämnet då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Om nån av dem vågade titta in i tråden. *alla sitter beväpnade till tänderna och ser sig misstänksamt omkring* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 ENDEL AV DOM, ALLA j*vla MUSLIMER BRÅKAR JU DÄR NERE FÖR h*lvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 ENDEL AV DOM, ALLA j*vla MUSLIMER BRÅKAR JU DÄR NERE FÖR h*lvete Bor alla muslimer i Mellanöstern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 självklart det finns väll inga muslimer i sverige. det finns inga invandrare heller eller något så konstigt som en kung i sverige, vi har ju president det vet ju alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 ENDEL AV DOM, ALLA j*vla MUSLIMER BRÅKAR JU DÄR NERE FÖR h*lvete Bråkar jag?Jag tycker det verkar som om du är aggresivere än mig. Så om alla muslimer bråkar så gör du det också ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.