27Caramele Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 I söndags var jag på bio och kollade på Lilla kykligen.den var as* rolig.vad tycker ni om den?Har ni sett hej baberiba dom tre som köter pogramet var med i Lilla....... Lilla kykligen var David,Grisen var Peter och den andra tjejen(vad hon nu heter)var Anki!!!!!om ni inte har sett den så säger jag att den får 9 av 10. :gitarr: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Ragnarök spelar rösten till Lilla kycklingen, bara så ni vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 nää, nu skojar du med mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 nej det gör han inte det är david från hej baberiba!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 nej det gör han inte det är david från hej baberiba!!! Jag lovar det är Ragnarök :angry: ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Det är Ragnarök det hör ni väl på rösten >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) Haha, visste ni inte att det var eran egen mod? :D Haha, det trodde jag att alla visste här... :P Redigerat 5 Februari 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) Haha, visste ni inte att det var eran egen mod?:D Haha, det trodde jag att alla visste här... :P Precis! All ära åt Ragnarök! Redigerat 5 Februari 2006 av NesseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag såg den på bio idag , den var sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Är det verkligen Ragnarök som gör rösten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag har sett reklamen skulle väldigt gärna vilja se den. Låter grymt att en av Fuska.se's moderatorer har gjort rösten till Lilla kycklingen. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) ja eller hur. har väl de flesta vetat i ett halvår eller nåt? trodde jag iaf :blink: han gör det verkligen bra. NesseN, du som vet lite mer om honom än vi flesta andra, är han lik "Lilla kycklingen" eller inte? Redigerat 5 Februari 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.