Slasktratt Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Haha, berors lite på Nico... :). Den dagen (Eftermiddagen) jag var tillsammans med NesseN och Ragnarök så såg jag inte så många likheter. Mer på grisen. Ragnarök är ofantlig bred, men inget illa menat. Han är fruktansvärt snäll, men inte så pratglad. Hans favoritmat är McDonald's käk och han spelar bilspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Haha, berors lite på Nico... :). Den dagen (Eftermiddagen) jag var tillsammans med NesseN och Ragnarök så såg jag inte så många likheter. Mer på grisen. Ragnarök är ofantlig bred, men inget illa menat. Han är fruktansvärt snäll, men inte så pratglad. Hans favoritmat är McDonald's käk och han spelar bilspel. "HAHAAHHAH HAN GICK IN PÅ TJEJTOAN!" Nåja, tillbaka till ämnet. Lilla Kycklingen är i sig en okej film, men inte det bästa kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 tyckte filmen va dålig, men den va bra gjord... coolt att en mod här på fuska.se gör rösten i filmen ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 då måste jag se filmen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Tuft om ragnarök är Lilla kycklingens röst på riktigt. Men filmen värkar vara ganksa br ska försöka se den på sportlovet. då har man alltid tid för lite Bio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Ragnarök spelar rösten till Lilla kycklingen, bara så ni vet. Haha . Vet du eller Tror? Vet du vem Ragnarök e i verkligheten? Coolt om det var han som spela rösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 6 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 du Nissen jag frågade och dom sa att det var David Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Han skojade med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Tuft om ragnarök är Lilla kycklingens röst på riktigt. Men filmen värkar vara ganksa br ska försöka se den på sportlovet. då har man alltid tid för lite Bio gör inte de, den va faktiskt ganska dålig... den va bara bra gjord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Beror smaken. Jag tyckte att Pixars filmer är likadana allihopa. (Disneys) Det är sâ fjantigt att INTE komma med nâgot nytt. Men annars var den bra. Dessvärre var rösterna inlagda pâ fel plats i filmerna. Detta var skam eftersom detta var Pixars mest humoristiska film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Ragnarök spelar rösten till Lilla kycklingen, bara så ni vet. Tack för att du fick mig att skratta, Nessen. Jag tyckte att det var dumt att Lilla Kycklingen var med i ett inslag i Kalle Anka och hans vänner på julaftonen, det förstörde hela min julstämning, om jag hade något överhuvudtaget då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Ska försöka se den när jag har tid. => Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.