Hoppa till innehåll

Lilla Kyckligen


27Caramele

Rekommendera inlägg

Haha, berors lite på Nico... :). Den dagen (Eftermiddagen) jag var tillsammans med NesseN och Ragnarök så såg jag inte så många likheter. Mer på grisen. Ragnarök är ofantlig bred, men inget illa menat. Han är fruktansvärt snäll, men inte så pratglad. Hans favoritmat är McDonald's käk och han spelar bilspel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Haha, berors lite på Nico... :). Den dagen (Eftermiddagen) jag var tillsammans med NesseN och Ragnarök så såg jag inte så många likheter. Mer på grisen. Ragnarök är ofantlig bred, men inget illa menat. Han är fruktansvärt snäll, men inte så pratglad. Hans favoritmat är McDonald's käk och han spelar bilspel.

 

"HAHAAHHAH HAN GICK IN PÅ TJEJTOAN!"

 

Nåja, tillbaka till ämnet. Lilla Kycklingen är i sig en okej film, men inte det bästa kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst The heroin

Ragnarök spelar rösten till Lilla kycklingen, bara så ni vet.

 

Tack för att du fick mig att skratta, Nessen.

 

 

Jag tyckte att det var dumt att Lilla Kycklingen var med i ett inslag i Kalle Anka och hans vänner på julaftonen, det förstörde hela min julstämning, om jag hade något överhuvudtaget då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...