isMaNnen Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Finns de nån hära på fuska.se som har börjat spela WoW och sen slutat spela? värkar inte som de för alla som börjar med de bli typ hypnotiserade av de.. men aja jag vela göra en sån hära tråd för att se om nån har slutat med de efter dem börjat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Det stämmer, alla mina polare har fastnat, får slita bort dem ifrån datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 jag o nåra av mina kompisar spelar en del WoW fast vi e inte fast.....gör mycket annat också :P vi e inga datanördar. men jag har 1 kompis som slutade spela WoW typ precis efter att jag hade skaffat det men det kanske inte var så konstigt för han spelade det asmycket o hade nog gjort det ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 jag har lagt av :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 En av mina kompisar har slutat spela. Han spelade som en galning ända sen Wow kom ut. Nu har runt 5 olika gubbar i 60. Nu har han tröttnat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 (redigerat) edit Redigerat 11 Februari 2006 av Dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 lite tråkigt tänk alla pengar ni lägger ut sen tröttnar ni bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Nah, d e d värt... Jag lvlar så segt så min dröm e att bli lvl 60 xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Nah, d e d värt... Jag lvlar så segt så min dröm e att bli lvl 60 xD Välkommen in i klubben :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 nästan min dröm med, jag har en lvl 60 Human Warrior, sen började många kompisar spela så jag börja om och då är jag en lvl 25 Undead Rouge som jag lvlar med nu, är väldigt seg med att lvla den. Men tillbaka till ämnet, jag har inte tröttnat på det. Jag tänkte kanske sluta förut men då gjorde min rouge så pang så blev jag beroende av det igen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 ett grymt beroende framkallande spel...hehe.....spelet har en själ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Det blir bra när expansionen kommer ut! Då kan man bli level 70, så alla som slutat spela för att dom kommit till level 60 har ju något att spela för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg