Hoppa till innehåll

När Slog Ni/gjorde Er Illa Sist?


ajar
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 118
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

På idrotten höll vi på med romerska ringar, utan matta under o.O Jag tappar taget och får ett klockrent magplask på golvet och knäcker näsan. Sen ska läraren rätta till den.. de knakar och sen börjar det forsa blod på hans tröja. Sen föll jag ihop på golvet.

Knäcker näsan? Otrovärdigt. Knäcker man näsan så bör man uppsöka läkare, en gympa lärare ska inte försöka åtgärda det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja pruttade nyss AS hårt, du vet såre gör ont i rumpan ;|

Omoget i högsta klass.

 

Men jo jag fick, eller en gjorde en HS på mig häromdan. Det var så att vi på skolan drog och skulle spela golf (mini golf), och vad alla vet så finns det jämt en pajas i varje klass. Vad tror ni att han gjorde? Jo han skulle överdriva i vanlig ordning genom att skjuta iväg golfbollen. Den for över halva golf planen och sedan landade den förbaskade skit bollen rakt i huvudet på mig. Det lät som "plonk", som tur var det ingen hård, utan en gummi boll. Fick ett rött märke på pannan resten av dagen.

 

Träskalle elr vad? :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På idrotten höll vi på med romerska ringar, utan matta under o.O Jag tappar taget och får ett klockrent magplask på golvet och knäcker näsan. Sen ska läraren rätta till den.. de knakar och sen börjar det forsa blod på hans tröja. Sen föll jag ihop på golvet.

Knäcker näsan? Otrovärdigt. Knäcker man näsan så bör man uppsöka läkare, en gympa lärare ska inte försöka åtgärda det.

 

Sant, var dock en "light" version av näs knäcking.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja pruttade nyss AS hårt, du vet såre gör ont i rumpan ;|

Omoget i högsta klass.

 

Men jo jag fick, eller en gjorde en HS på mig häromdan. Det var så att vi på skolan drog och skulle spela golf (mini golf), och vad alla vet så finns det jämt en pajas i varje klass. Vad tror ni att han gjorde? Jo han skulle överdriva i vanlig ordning genom att skjuta iväg golfbollen. Den for över halva golf planen och sedan landade den förbaskade skit bollen rakt i huvudet på mig. Det lät som "plonk", som tur var det ingen hård, utan en gummi boll. Fick ett rött märke på pannan resten av dagen.

 

Träskalle elr vad? :D

 

Haha ja som f*n.

Nejda men, asså den for i hög hastighet och det var en gummi boll. Så det blev ett ganska skönt ljud av smällen xD.

 

Mintplanta@ Ah jag fattar :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Innan sommaren, jag cyklade BMX på vägen utan händerna på styret över ett gupp och vurpade (jag vet att jag är dum) och rev upp hela ryggen och högeraxeln :(

 

Men den senaste gången va på hemkunskapen då jag sniffade chilipulver (med flit, sa ju att jag är dum), sved som f*n i flera timmar :(

Redigerat av 940220
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tappade en bit nagelband förut idag... Jag vart jätte ledsen och fick gå till skolsyster... =(

Nagelbandet :P

Har slagit i tån i trösklar ett antal gången och samma visa varje gång. Nagelbandet lossnar och nageln blir lös, det som gör ont är när nagel lossnar. :P

Har även lyckats tagit sönder nagelbandet när jag skulle riva upp en plast påse. Det gör inte precis ont, men det blir och svider.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...