Soad_token Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 Simmade pga sömn brist efter bastun...slog upp ett stort jack i bakskallen och fick limma det :/ Det händer för ungefä 3 veckor sedan. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 När jag va på kräftskiva och åt kräftor så Snubblade jag på Gruset utan för det gjorde jätte ont. Det bara sprutade BLOD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 På idrotten höll vi på med romerska ringar, utan matta under o.O Jag tappar taget och får ett klockrent magplask på golvet och knäcker näsan. Sen ska läraren rätta till den.. de knakar och sen börjar det forsa blod på hans tröja. Sen föll jag ihop på golvet.Knäcker näsan? Otrovärdigt. Knäcker man näsan så bör man uppsöka läkare, en gympa lärare ska inte försöka åtgärda det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 Varenda j*vla gång jag slår mitt knä i ngt, som typ när jag slår knäet i bordet när jag stiger upp eller om jag sitter i bil 1h+ och sedan stiger upp. Det gör ont som f*n!! jag hatar http://www.praktiskmedicin.com/sjukdom.asp?sjukdid=432 (det är liksom en knöl under mitt knä som är väldigt öm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bananskal Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 ja pruttade nyss AS hårt, du vet såre gör ont i rumpan ;|Omoget i högsta klass. Men jo jag fick, eller en gjorde en HS på mig häromdan. Det var så att vi på skolan drog och skulle spela golf (mini golf), och vad alla vet så finns det jämt en pajas i varje klass. Vad tror ni att han gjorde? Jo han skulle överdriva i vanlig ordning genom att skjuta iväg golfbollen. Den for över halva golf planen och sedan landade den förbaskade skit bollen rakt i huvudet på mig. Det lät som "plonk", som tur var det ingen hård, utan en gummi boll. Fick ett rött märke på pannan resten av dagen. Träskalle elr vad? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 Jag tappade en bit nagelband förut idag... Jag vart jätte ledsen och fick gå till skolsyster... =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 brände mig på metallen efter jag hade svetsat, fattar inte hur jag lyckades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 På idrotten höll vi på med romerska ringar, utan matta under o.O Jag tappar taget och får ett klockrent magplask på golvet och knäcker näsan. Sen ska läraren rätta till den.. de knakar och sen börjar det forsa blod på hans tröja. Sen föll jag ihop på golvet.Knäcker näsan? Otrovärdigt. Knäcker man näsan så bör man uppsöka läkare, en gympa lärare ska inte försöka åtgärda det. Sant, var dock en "light" version av näs knäcking. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 ja pruttade nyss AS hårt, du vet såre gör ont i rumpan ;| Omoget i högsta klass. Men jo jag fick, eller en gjorde en HS på mig häromdan. Det var så att vi på skolan drog och skulle spela golf (mini golf), och vad alla vet så finns det jämt en pajas i varje klass. Vad tror ni att han gjorde? Jo han skulle överdriva i vanlig ordning genom att skjuta iväg golfbollen. Den for över halva golf planen och sedan landade den förbaskade skit bollen rakt i huvudet på mig. Det lät som "plonk", som tur var det ingen hård, utan en gummi boll. Fick ett rött märke på pannan resten av dagen. Träskalle elr vad? :D Haha ja som f*n.Nejda men, asså den for i hög hastighet och det var en gummi boll. Så det blev ett ganska skönt ljud av smällen xD. Mintplanta@ Ah jag fattar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 (redigerat) Innan sommaren, jag cyklade BMX på vägen utan händerna på styret över ett gupp och vurpade (jag vet att jag är dum) och rev upp hela ryggen och högeraxeln :( Men den senaste gången va på hemkunskapen då jag sniffade chilipulver (med flit, sa ju att jag är dum), sved som f*n i flera timmar :( Redigerat 19 September 2008 av 940220 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Jag tappade en bit nagelband förut idag... Jag vart jätte ledsen och fick gå till skolsyster... =(Nagelbandet :PHar slagit i tån i trösklar ett antal gången och samma visa varje gång. Nagelbandet lossnar och nageln blir lös, det som gör ont är när nagel lossnar. :P Har även lyckats tagit sönder nagelbandet när jag skulle riva upp en plast påse. Det gör inte precis ont, men det blir och svider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Jag sköt med soft air gun på en kompis ben. Då kastade han en pinne så att jag fick ett hål i benet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.