TheGreatest Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 Guild wars är det bästa rollspelet. Bästa strategi är nog Rise and Fall:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Gta san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Får faktiskt lägga till att GTA SA är jäkligt bra också, ett mästerverk. Men även de första Pokemon spelen när de kom ut. De revolutionerade en hel värd, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Counter-Strike eller Grand Theft Auto : San Andreas Helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ch3ts Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 runescape :cool:t Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Grand theft auto : San Andreas är mycket bra .. Thief är kuligt tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst gustafa30 Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 runescape eller warcraft e bra eller cs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lalle14 Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 lätt WoW :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Valet är enkelt! Tre stycken spel är det jag fastnat för: Guild Wars, Age of Empires (I, II, II), och Football Manager 2007. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Jusst nu: PC : MoH Pacific Assault PS2 : Guitar Hero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Grand theft auto : San Andreas är mycket bra .. Thief är kuligt tycker jag... Där sa du nåt du, Thief spelen är riktigt bra, 2:an är väldigt bra... Men de bästa spelen jag har kört är helt klart Half Life 1o2, 1:an var det första "riktiga" spel jag kört, och jag blev kär direkt :rolleyes: det är och kommer alltid att vara mitt favoritspel... Serious Sam spelen är också riktigt roliga, körde Serious Sam: The Second Encounter demot igår, riktigt roligt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Mina bästa spel jag har spelat är Mafia (PC) The Elder Scrolls IV - Oblivion (PC) Pray (PC) Call Of Duty 1 Ja det är väll alla tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.