Selerz Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 tja, jag lånade 3000 Fuakamynt av Salzalada. fasst nu näe jag skulle använda "Glimmande Namn" så valde jag färg orange sen stog det arrrjag hade köpt det men nu så när jag kolllar på mitt namn så syndes det inte! svar upppskattas gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 (redigerat) Det syns ju...ditt namn är orange... Eller vad var frågan? Hade du namneffekt före du köpte glimmande namn? Redigerat 12 Februari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 tja, jag lånade 3000 Fuakamynt av Salzalada. fasst nu näe jag skulle använda "Glimmande Namn" så valde jag färg orange sen stog det arrrjag hade köpt det men nu så när jag kolllar på mitt namn så syndes det inte! svar upppskattas gärna Du har glimmande namn med orange färg, vad jag kan se.Jäkligt snyggt iaf... Aja, använder du Firefox? Om du gör det så funkar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Firefox rensar bort visst lullull, finns visserligen plugins för att det skall fungera, men vilken det var man skulle ha minns jag ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Skulle ju va bra om någon hittade det pluginet, då skulle ju många kunna se deras/andras namnefekter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 (redigerat) har letat lite... lyckats få reda på att Firefox inte har stöd för detta pga att det inte följer W3C's standard (W3C = några som en dag kom och bestämde att webbsidor skulle kodas med versal i början, prydligt grupperade i raka rader utan någon form av kreativitet utan bara klaga på allt vad html kodning hette. brukar även beskrivas som organisationen som bestämde hur webbsidor skulle kodas och vilka funktioner som skulle kunna användas.) kan finnas ett hack eller extension någonstans... har några trådar ute så får vi se... Redigerat 13 Februari 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Jag har också glimmande, Röd, tror jag. Har inte kunnat se det på ett år, men vem bryr sig? Bara så att man kan glimma mot alla andra IE:are... ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 ^^ jag har både och men jag ser namneffekter på firefox:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 (redigerat) Ja, 10 (ej bokstavligt) stycken har nu sagt att de kan se det. Har ni fortfarande inte fattat: De med Internet Explorer kan se det! Person 1: Jag har följande problem...blablabla... Person 2: Förklarar varför... Person 3: Jag kan se det! Person4,5,6,7.... ------||------- Redigerat 14 Februari 2006 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 ~rensat~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phaedrus Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Annars finns det ett plugin som tillåter dig att visa en sida med IE inuti FF, pluginet heter "IE Tab". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Det var ju synd att man inte kan se färgen med Safari. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.