Hoppa till innehåll

En Viktig Fråga!


Selerz

Rekommendera inlägg

tja, jag lånade 3000 Fuakamynt av Salzalada. fasst nu näe jag skulle använda "Glimmande Namn" så valde jag färg orange sen stog det arrrjag hade köpt det men nu så när jag kolllar på mitt namn så syndes det inte! svar upppskattas gärna

 

Du har glimmande namn med orange färg, vad jag kan se.

Jäkligt snyggt iaf... Aja, använder du Firefox? Om du gör det så funkar det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har letat lite... lyckats få reda på att Firefox inte har stöd för detta pga att det inte följer W3C's standard (W3C = några som en dag kom och bestämde att webbsidor skulle kodas med versal i början, prydligt grupperade i raka rader utan någon form av kreativitet utan bara klaga på allt vad html kodning hette. brukar även beskrivas som organisationen som bestämde hur webbsidor skulle kodas och vilka funktioner som skulle kunna användas.)

 

kan finnas ett hack eller extension någonstans... har några trådar ute så får vi se...

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, 10 (ej bokstavligt) stycken har nu sagt att de kan se det.

 

Har ni fortfarande inte fattat:

 

De med Internet Explorer kan se det!

 

Person 1:

Jag har följande problem...blablabla...

 

Person 2:

Förklarar varför...

 

Person 3:

Jag kan se det!

 

Person4,5,6,7....

------||-------

Redigerat av Mezox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...