Hoppa till innehåll

Hur Mkt Skolkar Ni?

Star-Basse

Rekommendera inlägg

Gäst kaktus-mannen

Skolkar väldigt sällan men det händer, ingen är perfekt! Tex när man tänker " f*n en lektion kvar tills man slutar, och f*n vad seg jag känner mig" då kan det hända att man drar hem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 145
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag har väl sagt att jag är sjuk några fler gånger än var jag har varit :P sen har jag typ skolkat några gånger annars men sen kom djävulens påhitt och det heter schoolsoft där kan föräldrarna se allt, tex om du kommer för sent eller blir utskickad skriver dom det och hur många timmar man inte är i skolan mm. en gång jag skolka så cykla jag efter min pappas bil och när han var ut ur sikte cykla jag tillbaka :P

Gizmo läste ditt inlägg efter jag la mitt, gjorde jag med fast det var en kille runt 5an tror jag sen sa jag till mina föräldrar hur han var så brydde dom sig inte om jag sket i lektionerna

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skolkar väldigt sällan men det händer, ingen är perfekt! Tex när man tänker " f*n en lektion kvar tills man slutar, och f*n vad seg jag känner mig" då kan det hända att man drar hem.
japp typ någon gång händer det väll men det e offtast bara någon lektion o inte en hel dag Jag får ju ändå sitta den timmen jag skolka på kvarsitning så ijentligen e det inte skolk :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Vet inte om jag har skrivit här men.

Nä, jag skolkar inte. Det är omoget. Men jag kanske har skolkat 1gång när min Spanskalärare var så orättvis mot mig.

Jag vägrade gå till lektionen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en gång när några personer från rädda barnen var på besök så skulle dom prata i gympa salen. jag + min polare jag låtsades ha ont i huvudet min lärare sa gå hem då lite drygt. 10 min efter så sa min polare att han mådde dåligt då sa läraren att han fick gå sen så träffades vi på skolgården och drog hem till honnom... ;)

2: detta kanske inte räknas som skolkmen. vi jobb med vikinga tiden och då så skulle vi bygga en by med litte papper hö mm sen så kom vi till den tråkiga uppgiften... skriva fakta men gissa hur vi kom undan vi brujade båga en båt med tand betare och sa at dte var viktigt till byn så vi slapp arbeta med fakta och byn vi höll på i nen vecka med båten och samanlagt så använde vi 917 tandpetare :lol:

Redigerat av roxz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...