Gäst kaktus-mannen Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Skolkar väldigt sällan men det händer, ingen är perfekt! Tex när man tänker " f*n en lektion kvar tills man slutar, och f*n vad seg jag känner mig" då kan det hända att man drar hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 jag har väl sagt att jag är sjuk några fler gånger än var jag har varit :P sen har jag typ skolkat några gånger annars men sen kom djävulens påhitt och det heter schoolsoft där kan föräldrarna se allt, tex om du kommer för sent eller blir utskickad skriver dom det och hur många timmar man inte är i skolan mm. en gång jag skolka så cykla jag efter min pappas bil och när han var ut ur sikte cykla jag tillbaka :P Gizmo läste ditt inlägg efter jag la mitt, gjorde jag med fast det var en kille runt 5an tror jag sen sa jag till mina föräldrar hur han var så brydde dom sig inte om jag sket i lektionerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Skolkar väldigt sällan men det händer, ingen är perfekt! Tex när man tänker " f*n en lektion kvar tills man slutar, och f*n vad seg jag känner mig" då kan det hända att man drar hem. japp typ någon gång händer det väll men det e offtast bara någon lektion o inte en hel dag Jag får ju ändå sitta den timmen jag skolka på kvarsitning så ijentligen e det inte skolk :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 då jag skulle kunna skolka har det alltid vart prov den veckan så jag har aldrig skolkat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93alvbjo Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 aldrig skolkat hela mitt liv... och det här året har jag inte varit sjuk en endaste gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Du samma här! Har inte varit sjuk nån gång på hela 7:an . Kanske känt mig lite krasslig men prov är ju hela tiden. Matte prov varanan vecka typ. Sen plus alla andra prov! USCH!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 0% skolk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Vet inte om jag har skrivit här men. Nä, jag skolkar inte. Det är omoget. Men jag kanske har skolkat 1gång när min Spanskalärare var så orättvis mot mig. Jag vägrade gå till lektionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 höhö, en gång i 1:an så gömde jag mig inne i ett skåp nääästan en hel lextion. Läreren öppnade skåpet och hittade mig XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
need speed Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 jag har aldrig skolkat :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 (redigerat) en gång när några personer från rädda barnen var på besök så skulle dom prata i gympa salen. jag + min polare jag låtsades ha ont i huvudet min lärare sa gå hem då lite drygt. 10 min efter så sa min polare att han mådde dåligt då sa läraren att han fick gå sen så träffades vi på skolgården och drog hem till honnom... ;) 2: detta kanske inte räknas som skolkmen. vi jobb med vikinga tiden och då så skulle vi bygga en by med litte papper hö mm sen så kom vi till den tråkiga uppgiften... skriva fakta men gissa hur vi kom undan vi brujade båga en båt med tand betare och sa at dte var viktigt till byn så vi slapp arbeta med fakta och byn vi höll på i nen vecka med båten och samanlagt så använde vi 917 tandpetare :lol: Redigerat 23 Juli 2006 av roxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Jag har skolkat en gång i 7an, och 1 gång i 2an tror jag. Sedan har jag inte skolkat något. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.