FreeZtyle Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Har aldrig skolkat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 har aldrig skolkat och tänker inte göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 har aldrig skolkat. bara en gång sa ja att ja va sjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 (redigerat) Har inte gjort det på senaste, men å andra sidan har jag mått väldigt bra på senaste tiden. :) Där någonstans går linjen. Humöret. Citerar en gammal vis moderator: "Låt skolan inte förstöra din utbildning, det är okej att skolka. Ibland". Redigerat 22 Februari 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 man kan nog gissa vem det va^^ har aldrig gjort det själv^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 När idrotten inte känns allt för kul händer det väll att jag hoppar över den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jag har aldrig gått till skolan och sedan bara stuckit hem. Även om lektioner är tråkiga så är de i regel viktiga att gå på, så att man inte hamnar för mycket efter. Skolka? Jo har faktiskt gjort det många gånger men bara någon enstaka gång i 6:an då jag bara stannade hemma någon fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 (redigerat) Jag skolkade från min första lektion idag som var historia men det var för att låset på förrådet som jag har min cykel i hade frysit igen och jag orkade inte gå till skolan :zzz: Det gör inte så mycket för jag hade bara fyra timmars frånvaro sammanlagt innan jullovet och det här var det första jag har missat efter jullovet. Redigerat 22 Februari 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WoW Beroende Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Nä...tror int d. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mrpiggy Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Tja jag undrar hur mkt ni skolkar från skolan.... sj blir det någon/några lektioner per vecka.... i bland tar man sig en kläm dag (de är när man sjukanmäler sig fast man inte e sjuk) har aldrig hänt :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Skolkade mycket i sexan, mest från syslöjden och spanskan :(. Nu är jag dock en duktig pojke och går i skolan som jag ska, gör det ni med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.