admin Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Lite nyheter har kommit. Bland annat en uppdaterad profil med lite mer funktioner och mer uppdelat än innan för att göra det enklare. Vi har även lagt till så ålder och kön syns. För att detta skall fungera måste ni fylla i när ni fyller år på http://forum.fuska.se/index.php?act=UserCP&CODE=01 samt att ni måste ha uppgivit kön när ni registrerade er. Har du inte uppgivit kön när du registrerade dig så skicka ett PM till mig där ni skriver om du om du är Tjej eller Kille så uppdaterar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Bra funktioner som har tillkommit :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Nooo! Nu ser hela fuska att man är en tjej! :D Nej men... Det ser gött ut admin. Fortsätt så här! ^^ Ojsan, har gästboken dykt upp igen? Wiee... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Alltid kul med nya små funktioner! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Mja. Jag har för mig att denna funktion med att se ålder och Kön har funnits förut. ;) Dock då stod det tillsammans med FuskaRanken under Avataren. Pojke med blå text och tjejer med rött. Eller är det bara jag som f*ntiserar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 var det inte en såndär ring med pil snett uppåt som var blå för killar och ett rött sånntdär "kvinnotecken" (ring med något slags uppochnedvänt kors nedtill)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jo... Det gjorde det nog. Har sådant förfärligt bra minne av mig ^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) nu fattar jag varför det står P11... Redigerat 24 Februari 2006 av Tyranitar_pupitar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Dessa nyheter är jättebra Admin, profilen behövde fräschas upp och förbättras. Kul med gästbok och jag har alltid velat att könet och åldern skulle stå vid inlägget. Bra jobbat admin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Tack så mkt. :) Nu hoppas vi bara på att den återkommande gästboken inte blir sönderspammad som förut, och att folk blir lite mer seriösa i sina Kön/Ålder-infon. Nico föregår ju verkligen med bra exemepl. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Varför står det ingenting vid nicos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 För han har inte angivit något korrekt födelsedatum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.