woicer Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Helt okej men inte livsnödvändigt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) Varför står det ingenting vid nicos? När jag skrev det hade han P2006. Det var det jag menade. Redigerat 24 Februari 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag protesterar inte mot de nya funktionerna... Bra Admin :) (detta är inget fjäsk) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Varför står det ingenting vid nicos? Jag vet, det såg jag också.Men jag visste inte varför det inte stod något senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) Ingår även censoreringarna utav 'f*n' och 'j*vlar' i nyheten? Den är ganska störande, då den censorerar både f*ntast, f*ntastiskt, f*ntomen osv. =/ (Shit, Petey Piranha 17 år gammal? :huh: Herre jösses) Redigerat 24 Februari 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Censuren är nu fixad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) Det är ju "fantastiskt" ^^ Redigerat 24 Februari 2006 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Profilen lite uppdaterad så den ser lite bättre ut nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Admin, riktigt bra gjort. (Tror inte att jag skrev det i Utvecklingsgruppen... får kolla det...) Nu vet jag äntligen hur gamla alla är! =) Off Topic: Mezox, trodde du var 14... xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Bra admin :) Ska skriva in min ålder sen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Profilen lite uppdaterad så den ser lite bättre ut nu. Jag tycker att den ser mycket bättre ut nu än för :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 GB har kommit :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.